Analityka internetowa

Możesz prowadzić swój biznes bez nawigacji, albo postawić na pewne rozwiązania, poparte doświadczeniem i wynikami analiz. Płacisz za benzynę – co wybierasz? Analityka internetowa to Twój GPS.


Czym jest analityka internetowa? To proces, obejmujący swoim zakresem gromadzenie danych oraz ich wykorzystanie w celu lepszej i bardziej precyzyjnej komunikacji z klientami. Zbieranie danych jest proste. Aby móc jednak postawić diagnozę, sprecyzować cele i zaproponować najbardziej optymalne dla marki rozwiązania, konieczne jest przeprowadzenie dogłębnej analizy dostępnych danych za pomocą specjalistycznych narzędzi.

Bez analityki internetowej nie ma obecnie możliwości przeprowadzania skutecznych działań marketingowych, przekładających się na wysoką konwersję. Bez znaczenie jest, czy chodzi o sprzedaż, zdobycie leadu, czy o uzyskanie zapytania ofertowego. Analityka to klucz do sukcesu!

Analityka wykaże, w jaki sposób trafiają na Twoją stronę klienci, z jakich urządzeń korzystają. Następnie, jak zachowują się na stronie, jak często odwiedzają Twój serwis, co możesz poprawić, aby wpłynąć na wzrost liczby konwersji. Pozwoli posegmentować konsumentów i kierować do nich spersonalizowany przekaz. Zmierzy Twoją efektywność biznesową, wykaże jak i gdzie przeprowadzać kampanie reklamowe i działania content marketingowe tak, aby były one maksymalnie skuteczne. Wykaże, jaki budżet przeznaczyć na pozyskanie pojedynczego lead’a oraz odpowie na pytanie, czy warto prowadzić konta w mediach społecznościowych dla Twojej firmy, czy jest to wyłącznie strata pieniędzy.

Do zbierania i analizy danych służy szereg specjalistycznych, odpowiednio skonfigurowanych narzędzi analitycznych. Chcesz zaoszczędzić na paliwie i dojechać do celu? Skontaktuj się z nami.