Digitalowy Marketing Funcjonalny
Kreacja i grafika
Praca kreatywna jest ulubionym etapem działań marketingowych szerokiej grupy pracowników agencji, a zwłaszcza grafików i copywriterów. To tutaj mogą dać upust swojej pomysłowości, doświadczeniu i podejściu strategicznemu do marki, co daje największą satysfakcję. Jeśli jednak myślisz, że oznacza to beztroską burzę mózgów, która podąża w dowolnym kierunku, to bardzo się mylisz.
Tworzenie kreacji i grafiki
Grafika, a szerzej to ujmując cała kreacja, to tak naprawdę efekt wieloetapowej pracy wielu specjalistów, którzy analizowali Markę, jej charakter, dotychczasowe działania, grupę docelową oraz cel, jaki chce osiągnąć. Dopiero zebrane w ten sposób wnioski i wytyczne są podstawą kierunków kreatywnych, jakie zostają ostatecznie zarekomendowane klientowi.
Cały branding, key visual, projekty opakowań, a nawet pojedyncze banery do social mediów są wynikiem przemyślanej wnikliwie koncepcji, której od momentu ostatecznej akceptacji należy trzymać się już stale – tak, by identyfikacja wizualna Marki była spójna i by miała szansę zakotwiczyć w umyśle grupy docelowej. Chętnie zajmiemy się zaprojektowaniem całego tego procesu również dla Twojego biznesu.