Ludzie

Veneo

Veneo jest działającą od 2004 roku, marketingową agencją digitalową. Naszą specjalizacją jest zintegrowana obsługa digitalowa marek. Zajmujemy się zarówno kreacją jak i zakupem mediów internetowych.

Domeną Veneo jest kreowanie strategii marek, brandingu oraz strategii komunikacji, a także przeprowadzanie zintegrowanych kampanii marketingowych, w tym łączących on-line z off-line’m, kampanii display, Google Ads, Fb Ads oraz w social mediach i działania performance – optymalizacja konwersji sklepów e-commerce, SXO, SEO. Ponadto zajmujemy się projektowaniem oraz tworzeniem serwisów czy aplikacji WWW. Rozumiemy nowe technologie i stosujemy w praktyce narzędzia oraz techniki digital marketingu w połączeniu z zaawansowaną analityką internetową i wiedzą naszych specjalistów.

Podchodzimy do marketingu marek holistycznie. Naszym celem jest pomaganie naszym Klientom w wykorzystaniu internetu i nowoczesnych technologii w rozwijaniu ich biznesu. Dlatego nie tylko tworzymy dla nich koncepcje strategiczno-kreatywne czy komunikacyjne, ale także realizujemy ich skuteczne egzekucje. Wielu Klientów obejmujemy kompleksową opieką digitalową. Pomimo twardego stąpania po ziemi nigdy nie zapominamy, że Creativity first!
tomasz.jpg

Tomasz Jażdżyński

Jest jednym z pierwszych inwestorów agencji Veneo i posiadaczem kontrolnego pakietu jej udziałów. Jest absolwentem Informatyki (1995) oraz Zarządzania i Marketingu (1998) na Uniwersytecie Technicznym AGH w Krakowie.

Już w czasach studenckich inwestował na GPW w Warszawie, był też jednym z założycieli, powstałej w roku 1994 r. spółki Abakus - producenta oprogramowania „Giełda”, wspomagającego analizę techniczną kursów akcji. Począwszy od 1995 r. przez 5 kolejnych lat pracował w krakowskich domach maklerskich KDM (później IDM SA) i Penetrator, między innymi jako analityk rynku kapitałowego i szef działu IT. Publikował regularne analizy giełdowe między innymi w dziennikach „Rzeczpospolita”, „Prawo i Gospodarka” czy „Dziennik Zachodni”.

W 1999 r. związał się z portalem Interia.pl, w którym w kwietniu 2000 r. objął stanowisko prezesa zarządu spółki. W 2001 r. – jeszcze przed ukończeniem 30 roku życia, jako najmłodszy w historii polskiego rynku kapitałowego prezes zarządu - wprowadził Interia.pl SA na GPW w Warszawie. Podczas jego kadencji portal Interia.pl, startując od zera, zdobył i umocnił pozycję trzeciej największej internetowej spółki mediowej w kraju.

Po zablokowaniu przez jednego z właścicieli planowanej i przygotowanej emisji nowych akcji, mającej pozwolić na przejęcie komunikatora Gadu-Gadu, odszedł w 2004 r. z Interia.pl i związał się z Wirtualną Polską. Tam pełnił funkcję dyrektora finansowego i był odpowiedzialny za restrukturyzację finansową i operacyjną znajdującej się wówczas w stanie upadłości spółki.

Po wyprowadzeniu, wraz z mniejszościowymi udziałowcami, portalu WP na prostą objął w 2005 r. funkcję prezesa zarządu Bankier.pl SA. W 2006 r. zadebiutował z tą spółką na GPW w Warszawie stając się pierwszym prezesem zarządu, który wprowadził na główny parkiet warszawskiej giełdy dwie spółki.

Po przejęciu kontroli nad Interia.pl przez grupę Bauer Media, ponownie, od 2008 r., pełnił funkcję prezesa zarządu portalu. W tym czasie był również członkiem Komitetu Sterującego ds. Internetu globalnej grupy Bauer Media.

Od 2011 r. do 2016 r. był prezesem GG Network SA (wchodzącego w skład koncernu mediowego Naspers Ltd.), operatora komunikatora Gadu-Gadu. Od początku 2013 r. pełnił jednocześnie funkcję Dyrektora Zarządzającego Segmentu Media i Komunikacja Grupy Allegro, w skład którego poza GG Network SA wchodziły również Grupa Bankier.pl sp. z o.o. i Wykop.pl sp. z o.o.

Od 2017 roku jest prezesem zarządu Gremi Media SA, wydawcy m.in. dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet” oraz portali rp.pl i parkiet.com.

Podczas swojej kariery zawodowej wielokrotnie był członkiem rad nadzorczych zarówno IAB Polska jak i Polskich Badań Internetu sp. z o.o. aktywnie kreując ich politykę i standardy polskiego rynku internetowego.

Redakcja Internet Standard przyznała mu tytuł Człowieka Roku 2004 polskiego Internetu, a Stowarzyszenie Menedżerów w Polsce tytuł Menedżer Roku 2007 W 2009 r. otrzymał przyznawaną przez IAB Polska prestiżową nagrodę MIXX Awards za dokonania życiowe.
więcej...
beata_mordarska.jpg

Beata Mordarska

CEO, Strategy and Creative Director w Veneo
Z mediami i reklamą związana od 20 lat. W 1999 roku była członkiem wąskiej grupy koncepcyjnej tworzącej portal INTERIA.PL, w którym odpowiadała za rozwój biznesu do 2000 roku. Była jednym z założycieli pierwszej w Polsce firmy marketingu mobilnego - Mobile IT. Z tą branżą związała się na kilka kolejnych lat pracując m.in. dla L2Mobile i Mobiltek. Tu była pomysłodawcą i wykonawcą projektu ożywienia Smoka Wawelskiego - „Smoczy ogień na SMS”, który w 2006 roku zdobył nagrodę w pierwszej edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow w kategorii marketing mobilny.

W 2007 roku została udziałowcem i prezesem zarządu agencji digitalowej Veneo. Od 2010 roku pełni w niej również funkcję Dyrektora ds. Strategii i Kreacji.
więcej...
krzysztof_kobylarz.jpg

Krzysztof Kobylarz

Marketing and Sales Director
Marketingowiec z wykształcenia, zamiłowania i wykonywanego zawodu.

Z branżą interaktywną związany od 2007 roku. Pierwsze kroki w digitalu podejmował w portalu Interia.pl, w dziale Planowania i Zakupu Mediów. Gdzie zajmował się planowaniem, zakupem, monitoringiem oraz raportowaniem kampanii reklamowych w Internecie oraz prasie, radiu czy telewizji.

W kolejnych latach zajął się współtworzeniem planów i strategii marketingowych firm z różnych branż, stale rozwijając swoje kompetencje sprzedażowe. Krzysztof dotychczas pracował dla takich klientów jak: Valvex, Doradcasmaku.pl (Prymat), Smakizycia.pl (Magda Gessler), Poczta Polska, Philip Morris International, PBSbank, Koral.
więcej...
dawid_czerner.jpg

Dawid Czerner

Managing and IT Director
Absolwent AGH, WSE i UEK na kierunkach "Informatyka stosowana", "Zarządzanie projektami", "Zarządzanie przedsiębiorstwem". Odpowiedzialny za organizację pracy i realizację celów strategicznych agencji. W największych projektach IT przyjmuje również rolę project managera.

W pracy wykorzystuje doświadczenie zdobyte na różnych stanowiskach. Łączy wiedzę techniczną z kompetencjami miękkimi skupiając się na celach biznesowych. Od lat młodzieńczych zafascynowany technologiami i marketingiem internetowym.
więcej...
damian_strozik.jpg

Damian Strózik

SEM Manager
Certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics. Od piętnastego roku życia związany z branżą Internetową – zaczynał jako redaktor portalu gamingowego.

Posiada doświadczenie w pracy z dużymi Klientami e-commerce oraz oferującymi usługi dla odbiorców indywidualnych i biznesowych. Realizował projekty z wielu, wymagających branż: m.in.: budowlanej, oponiarskiej, medycyny estetycznej, suplementów diety czy wykończenia wnętrz.

Karierę w Veneo rozpoczął w 2015 roku - dziś kieruje działem SEO/SEM, a wszystkie projekty prowadzi stosując podejście data-driven. Ściśle współpracuje ze specjalistami kreatywnymi oraz IT, aby każdy projekt posiadał spójną wizję i przynosił zadowalające zarówno dla Klientów, jak i samej Agencji, wyniki.

Prywatnie fan gier komputerowych oraz nowych technologii. Swój dzień zaczyna zawsze od przywitania się z Asystentem Google.
więcej...
grzegorz_maliszewski.jpg

Grzegorz Maliszewski

Client Service Director
Opiekun Klienta i sprzedawca z zamiłowania. Obecnie jako Client Service Director w krakowskiej Agencji Veneo, dba o idealną obsługę Klienta od momentu pierwszego kontaktu, po nieskończone rozwijanie projektu.

W swojej karierze łączy wiedzę zdobytą w działaniach marketingowych i promocyjnych, z poszukiwaniem idealnego modelu sprzedaży i opieki projektowej. Od początku swojej kariery stawia na odpowiednio budowaną komunikację, pomaga również innym specjalistom w swoim zespole budować właściwe relacje z Klientami na każdym etapie współpracy. Doświadczenie w branży zdobywał pracując jako Account Manager i Project Manager realizując kampanie m.in dla takich Klientów jak Bayer, Bonito, RoyalCanin, Novartis, Activlab, MPM. Szczególną opieką otacza również projekty e-commercowe, które charakteryzują się wyjątkową wrażliwością w relacji: Inwestycja i ROI.
więcej...
lukasz_gad.jpg

Kacper Biernacki

Art director
Art director, projektant graficzny, a w wolnym czasie pasjonat formatów wideo, w których zgłębia tajniki montażu.

Pracował i projektował m.in. dla takich marek jak: Oshee, Tiger, lody Koral, Novartis, Kryniczanka, Buma, AFI Europe Poland, STAG czy Black Red White. Pomimo dużego doświadczenia i pracy przy dużych projektach, stale rozwija swoje umiejętności. W szczególności odkrywa na nowo tworzenie materiałów wideo, patrząc na nie okiem operatora oraz montażysty. Specjalizuje się w brandingu, web designie oraz tworzeniu identyfikacji wizualnych. Prywatnie lubi odpoczywać grając na konsoli w jRPG albo sieciowe strzelanki lub czytając dobrą książkę z gatunku fantastyki. Ulubiony pisarz - Jacek Dukaj.
więcej...