Doświadczeni eksperci i specjaliści
Pasjonaci marketingu
Zatrudniamy ekspertów i specjalistów posiadających know-how i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Nasi specjaliści posiadają wiedzę specjalistyczną w różnych obszarach kompetencyjnych związanych z marketingiem, takich jak: * opracowywanie i projektowanie strategii marek i ich komunikacji * branding i identyfikacja wizualna * koncepcje i kreacje kampanii marketingowych * zarządzanie markami w Social Media * strategie i egzekucje content marketingowe * realizację kampanii brandowych, wizerunkowych i performance’owych * planowanie i przeprowadzanie zintegrowanych kampanii marketingowych omnichannel * projektowanie i wykonywanie serwisów WWW oraz sklepów e-commerce oraz inne usługi IT * SEO/SXO * analityka Internetowa * UX/UI * kampanie i działania z zakresu Performance Marketingu – w tym optymalizacja konwersji sklepów e-commerce * digitalowe doradztwo strategiczne oraz marketingowo-biznesowe.
Wiele firm i Marek obejmujemy kompleksową opieką digitalową. Możemy być również i Twoim przewodnikiem w zawiłym świecie internetowym.
Tomasz Jażdżyński
Jest jednym z pierwszych inwestorów agencji Veneo i posiadaczem kontrolnego pakietu jej udziałów. Jest absolwentem Informatyki (1995) oraz Zarządzania i Marketingu (1998) na Uniwersytecie Technicznym AGH w Krakowie.
Już w czasach studenckich inwestował na GPW w Warszawie, był też jednym z założycieli, powstałej w roku 1994 r. spółki Abakus – producenta oprogramowania „Giełda”, wspomagającego analizę techniczną kursów akcji. Począwszy od 1995 r. przez 5 kolejnych lat pracował w krakowskich domach maklerskich KDM (później IDM SA) i Penetrator, między innymi jako analityk rynku kapitałowego i szef działu IT. Publikował regularne analizy giełdowe między innymi w dziennikach „Rzeczpospolita”, „Prawo i Gospodarka” czy „Dziennik Zachodni”.
W 1999 r. związał się z portalem Interia.pl, w którym w kwietniu 2000 r. objął stanowisko prezesa zarządu spółki. W 2001 r. – jeszcze przed ukończeniem 30 roku życia, jako najmłodszy w historii polskiego rynku kapitałowego prezes zarządu – wprowadził Interia.pl SA na GPW w Warszawie. Podczas jego kadencji portal Interia.pl, startując od zera, zdobył i umocnił pozycję trzeciej największej internetowej spółki mediowej w kraju.
Po zablokowaniu przez jednego z właścicieli planowanej i przygotowanej emisji nowych akcji, mającej pozwolić na przejęcie komunikatora Gadu-Gadu, odszedł w 2004 r. z Interia.pl i związał się z Wirtualną Polską. Tam pełnił funkcję dyrektora finansowego i był odpowiedzialny za restrukturyzację finansową i operacyjną znajdującej się wówczas w stanie upadłości spółki.
Po wyprowadzeniu, wraz z mniejszościowymi udziałowcami, portalu WP na prostą objął w 2005 r. funkcję prezesa zarządu Bankier.pl SA. W 2006 r. zadebiutował z tą spółką na GPW w Warszawie stając się pierwszym prezesem zarządu, który wprowadził na główny parkiet warszawskiej giełdy dwie spółki.
Po przejęciu kontroli nad Interia.pl przez grupę Bauer Media, ponownie, od 2008 r., pełnił funkcję prezesa zarządu portalu. W tym czasie był również członkiem Komitetu Sterującego ds. Internetu globalnej grupy Bauer Media.
Od 2011 r. do 2016 r. był prezesem GG Network SA (wchodzącego w skład koncernu mediowego Naspers Ltd.), operatora komunikatora Gadu-Gadu. Od początku 2013 r. pełnił jednocześnie funkcję Dyrektora Zarządzającego Segmentu Media i Komunikacja Grupy Allegro, w skład którego poza GG Network SA wchodziły również Grupa Bankier.pl sp. z o.o. i Wykop.pl sp. z o.o.
Od 2017 roku jest prezesem zarządu Gremi Media SA, wydawcy m.in. dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet” oraz portali rp.pl i parkiet.com.
Podczas swojej kariery zawodowej wielokrotnie był członkiem rad nadzorczych zarówno IAB Polska jak i Polskich Badań Internetu sp. z o.o. aktywnie kreując ich politykę i standardy polskiego rynku internetowego.
Redakcja Internet Standard przyznała mu tytuł Człowieka Roku 2004 polskiego Internetu, a Stowarzyszenie Menedżerów w Polsce tytuł Menedżer Roku 2007.
W 2009 r. otrzymał przyznawaną przez IAB Polska prestiżową nagrodę MIXX Awards za dokonania życiowe.
Beata Mordarska
CEO, Head of Strategy & CreativeZ mediami i reklamą związana od 20 lat. W 1999 roku była członkiem wąskiej grupy koncepcyjnej tworzącej portal INTERIA.PL, w którym odpowiadała za rozwój biznesu do 2000 roku. Była jednym z założycieli pierwszej w Polsce firmy marketingu mobilnego – Mobile IT. Z tą branżą związała się na kilka kolejnych lat pracując m.in. dla L2Mobile i Mobiltek. Tu była pomysłodawcą i wykonawcą projektu ożywienia Smoka Wawelskiego – „Smoczy ogień na SMS”, który w 2006 roku zdobył nagrodę w pierwszej edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow w kategorii marketing mobilny.
W 2007 roku została udziałowcem i prezesem zarządu agencji digitalowej Veneo. Od 2010 roku pełni w niej również funkcję Dyrektora ds. Strategii i Kreacji.
Wiktor Orzeł
Content ManagerZ branżą marketingową związany od ponad dekady. Doświadczenie zdobywał najpierw jako freelancer, a potem w krakowskich agencjach reklamowych (Insignia, ImaginePR, ContentHouse, Semahead), gdzie zajmował się content marketingiem i mediami społecznościowymi od strony koncepcyjnej i strategicznej. Uwielbia bawić się słowem i eksperymentować z konwencjami. Z wykształcenia kulturoznawca.
Pracował m.in. dla: Aluprof, Bosch, Bounduelle, Buma, Biomed, Black Red White, Galbani, Grupa Żywiec, Lody Koral, fischer, Össur, Jurajska, mbank, New Amsterdam, Summa Linguae, Szkla.com, Wydawnictwo Nowa Era, Vision Express, Vitkac.
Pracował przy nagradzanych kampaniach: Effie Poland (Brąz, 2020), Kreatura (Kampania, Kampania Zintegrowana Digital, 2016).
Po godzinach opiekuje się dwoma rudymi kotami, dużo czyta, pisze książki (dwie już wydał), zarządza portalem dla aspirujących pisarzy, klei wiersze na fanpage’u Dzienność i z doskoku bawi się w fotografię analogową.
Kacper Biernacki
Art directorArt director, projektant graficzny, a w wolnym czasie pasjonat formatów wideo, w których zgłębia tajniki montażu.
Pracował i projektował m.in. dla takich marek jak: Oshee, Tiger, lody Koral, Novartis, Kryniczanka, Buma, AFI Europe Poland, STAG czy Black Red White. Pomimo dużego doświadczenia i pracy przy dużych projektach, stale rozwija swoje umiejętności. W szczególności odkrywa na nowo tworzenie materiałów wideo, patrząc na nie okiem operatora oraz montażysty. Specjalizuje się w brandingu, web designie oraz tworzeniu identyfikacji wizualnych. Prywatnie lubi odpoczywać grając na konsoli w jRPG albo sieciowe strzelanki lub czytając dobrą książkę z gatunku fantastyki. Ulubiony pisarz – Jacek Dukaj.
Ewa Sulewska
Social Media Team LeaderPasjonatka mediów społecznościowych i content marketingu, która głęboko wierzy w moc digitalu.
W pracy lubi różnorodność. Prowadziła kampanie dla takich marek jak Netflix, Empik, ING Bank Śląski, Lajkonik, Góralki, Ben & Jerry’s, Coccolino i wielu innych. W Veneo opiekuje się utalentowanym działem Social Media oraz bardzo smakowitym klientem: Marką Lody Koral.
Gdy już przechodzi na offline zaczyna malować, rysować, robić szaliki na drutach i wywijać na parkiecie, bo trenuje taniec brzucha. Gdyby nie pracowała w marketingu byłaby dziennikarką, podróżniczką lub autorką bestsellerów.