Wybierz kategorię
Dołącz do nas
Autor: Michał Smoll
21 czerwca 2019
Początki w fachu copywritera potrafią być najeżone wybojami, zwłaszcza gdy z wytycznych łypią na piszącego tajemnicze algorytmy wyszukiwarki, którym trzeba się bezwzględnie podporządkować. Każdy... ▶
Autor: Ewa Chadzińska
12 czerwca 2019
Ogłoszona kilka dni temu zmiana Diversity Update dotknie stron, które zabierają zbyt dużo pozycji w wynikach wyszukiwania dla siebie. To duża szansa na przebicie się do „góry” dla mniejszych... ▶
Autor: Maciej Wojtasik
10 czerwca 2019
Działania SEO zintegrowane z poprawą doświadczeń użytkownika w danym serwisie internetowym to jeden z nieodzownych elementów ustalania strategii biznesowej w branży e-commerce. Bez względu na to... ▶
4 czerwca 2019
Wszyscy wiemy, że kiedyś nastąpi, a jednak zawsze jest dla nas dużym zaskoczeniem. Zmiany algorytmu Google’a, bo o nich mowa, kilka razy do roku są tematem burzliwych dyskusji i szeregu analiz w... ▶
Autor: Sławomir Piwowarczyk
31 maja 2019
Porzucone koszyki to poważny problem wielu sklepów internetowych. W praktyce wygląda to tak: klient przegląda dostępne towary, dokonuje wyboru, po czym…opuszcza stronę... ▶
Autor: Michalina Pałczyńska
30 maja 2019
LinkedIn jest dziś nie tylko platformą umożliwiającą nawiązywanie kontaktów zawodowo-biznesowych czy miejscem pozwalającym na znalezienie nowego stanowiska pracy - jest coraz większym medium... ▶
Autor: Daria Kloc
24 maja 2019
Słowa kluczowe mają niezwykle ważny wpływ na istotę pozycjonowania, począwszy od wpisania ich w okno... ▶
Autor: Dominika Kolisz-Rachwał
20 maja 2019
“Potrzebuję logo dla mojej firmy” Do konieczności posiadania logo, czyli znaku rozpoznawczego marki, nikogo już chyba nie trzeba przekonywać w świecie, w którym właściwie każdy produkt... ▶
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!