Zgłębiaj tajniki marketingu digitalowego
Autor: Dominika Posełek
19 kwietnia 2021
Decydując się na prowadzenie biznesu w Internecie, często zapominamy o budowaniu spójnego przekazu na temat oferowanych produktów, bądź usług. Walcząc o konwersję, w pierwszej kolejności...
Autor: Joanna Korczyk
7 kwietnia 2021
Jakie są najważniejsze różnice pomiędzy konkursem a loterią? Wiele marek, zwłaszcza z branży FMCG, staje co roku przed tego typu dylematem. Wyjaśniamy, z czym się wiąże organizacja obu...
24 marca 2021
Jak sprzedawać swoje produkty i usługi w czasach odwołanych targów i eventów branżowych? Jak efektywnie budować biznes w sytuacji, kiedy handlowcy zostali „pozbawieni” swoich...
Autor: Beata Mordarska
18 lutego 2021
O powodzeniu biznesu decyduje wiele czynników, a jednym z nich jest niewątpliwie siła marki. Marketing powinien budować wartość marki – czyli właśnie jej siłę. Firma może bowiem drożej...
Autor: Sebastian Filipowicz
28 stycznia 2021
Kiedyś modnie było blogować. Być blogerem i za sprawą swoich tekstów wpływać na postrzeganie świata przez internautów, było jednym z pierwszych rodzajów szeroko pojętego „celebryctwa” w Sieci....
Autor: Katarzyna Zegar
18 grudnia 2020
Koniec roku sprzyja podsumowaniom i wnioskom, a początek 2021 – planowaniu oraz wdrażaniu odpowiednich działań. Czas też wsłuchać się w najnowsze trendy w marketingu, ale… czy...
24 listopada 2020
Rok 2020 dobiega końca. Nie był to łatwy czas, jednak jako agencja, dzięki elastyczności oraz umiejętności dostosowania się do sytuacji, możemy pochwalić się udanymi projektami!...
5 listopada 2020
Troska o zdrowie – swoje i swoich bliskich – to jeden z najważniejszych celów. Taki stan rzeczy wynika nie tylko z obecnej sytuacji na świecie, lecz także przez wzgląd na hierarchię wartości...
Kategorie
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!