Zgłębiaj tajniki marketingu digitalowego
Autor: Sebastian Filipowicz
23 grudnia 2021
Nie jest do końca prawdą, że przełom grudnia i stycznia to w marketingu „sezon ogórkowy”, ale praktyka pokazuje, że zawsze znajdzie się nieco czasu wolnego na...
Autor: Joanna Korczyk
20 grudnia 2021
To był rok dobrych projektów. Dobry nie oznacza ładny i efektowny, lecz przede wszystkim efektywny. Żeby taki był, musi przynosić wymierne efekty biznesowe i wizerunkowe. A...
Autor: Beata Mordarska
29 listopada 2021
Kampania „Lody Koral Ekipa” promująca nowość produktową – lody Koral Ekipa – okazała się najskuteczniejszą kampanią marketingową ostatnich lat w Polsce. Zmieniła...
Autor: Kinga Pierzchała
24 listopada 2021
Z miesiąca na miesiąc, a niekiedy nawet z tygodnia na tydzień platforma społecznościowa Instagram prezentuje swoim użytkownikom nowe, nieznane im dotąd funkcje. Jako że zdecydowana większość z...
19 maja 2021
Wg danych GUS w 2020 r. w Polsce oddano do użytku ponad 222 tys. mieszkań i wydano 170 tys. pozwoleń na budowę. W okresie 01-03.2021 wydano już kolejnych 50 tys. decyzji. Jakich...
Autor: Katarzyna Zegar
4 maja 2021
Główny biznesowy cel działań firmy w social mediach wybrzmiewa jasno – sprzedaż. Pojawia się on w sąsiedztwie pozostałych: budowanie wizerunku marki, usprawnienie obsługi klienta, wzrost...
29 kwietnia 2021
Chyba można założyć, że każda marka marzy o tym, by tworzone i udostępniane przez nią treści były wyczekiwane przez czytelników, fanów, subskrybentów… Często mamy jednak do czynienia z sytuacją,...
Autor: Dominika Posełek
21 kwietnia 2021
Lody Koral to Marka, która zabiera nas w wyidealizowany i beztroski świat dzieciństwa, które ma smak delikatnej czekolady, słodkiej truskawki czy orzeźwiającej cytryny... Od ponad 40 lat Marka...
Kategorie
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!