Zgłębiaj tajniki marketingu digitalowego
Autor: Sebastian Filipowicz
10 kwietnia 2024
Cham. Profesjonalista. Prostak. Rzetelny dziennikarz. Buc. Demaskator. Atencjusz. Filantrop. Mizogin. Charyzmatyczny lider. Wszystkie wyżej wymienione określenia...
Autor: Dominika Posełek
2 kwietnia 2024
Czy twoja marka jest zrównoważona, czy tylko komunikuje się jako zrównoważona? Przemyśl to zagadnienie, zanim klienci powiedzą „sprawdzam!”. W...
21 marca 2024
Ostatnie lata pokazały, że plany marketingowe nie zawsze dochodzą do skutku – zwyczajnie dezaktualizują się. Takie okoliczności jak wybuch pandemii koronawirusa, wojna za naszą wschodnią...
23 stycznia 2024
Nasze społeczeństwo jest spolaryzowane. Rozwarstwienie dotyczy nie tylko poziomu politycznego, ale również pokoleniowego. Dlaczego warto przełamać ten trend i zacząć słuchać tych,...
21 grudnia 2023
Jako marketerzy, których głównym zadaniem jest budowanie silnych marek nieustannie wybiegamy w przyszłość. Myśląc o kolejnym miesiącu, kwartale, roku, estymujemy budżety,...
Autor: Joanna Korczyk
3 kwietnia 2023
Czy babcię zauroczy młody influencer? Czego generacja X szuka na YouTubie? Czy Milenialsi wyleczyli się z FOMO? Czy warto robić kampanie Facebook Ads dla Zetek? Jak robić SEO dla...
Autor: Paulina Górska
16 marca 2023
W obliczu zmian klimatycznych i wciąż rosnącej świadomości społeczeństwa coraz wyraźniej dostrzec można potrzebę dbałości o środowisko naturalne i człowieka. Szczególna rola w tym...
8 lutego 2023
Jednym z elementów prowadzenia skutecznej komunikacji marketingowej jest ciągłe badanie nastawienia konsumentów do marki. Istotą tego procesu jest identyfikowanie mocnych i...
Kategorie
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!