Zgłębiaj tajniki marketingu digitalowego
Autor: Sebastian Filipowicz
14 października 2022
Wiele tęgich głów próbowało znaleźć idealną definicję marketingu, zanim świat reklamy doszedł do satysfakcjonującego konsensusu – choć i dziś koszyk określeń tego...
Autor: Mariola Bachowska
28 września 2022
Branża fashion wyznacza trendy nie tylko na pokazach mody czy na ulicy – robi to również w marketingu. Angażuje swoich odbiorców w wyjątkowo skuteczny sposób....
29 kwietnia 2021
Chyba można założyć, że każda marka marzy o tym, by tworzone i udostępniane przez nią treści były wyczekiwane przez czytelników, fanów, subskrybentów… Często mamy jednak do czynienia z sytuacją,...
28 stycznia 2021
Kiedyś modnie było blogować. Być blogerem i za sprawą swoich tekstów wpływać na postrzeganie świata przez internautów, było jednym z pierwszych rodzajów szeroko pojętego „celebryctwa” w Sieci....
Autor: Joanna Korczyk
29 października 2020
Dobry content „pracuje” i przynosi efekty cały czas, kampania adsowa tylko wtedy, gdy wkładamy w nią pieniądze. Dlatego warto dowiedzieć się, jak tworzyć dobre treści, jak naturalnie...
16 października 2020
Czy właściwe pozycjonowanie marki i jego efekt w postaci silnego brandu wpływają na pozycję firmy w wyszukiwarce Google? Czym jest pozycjonowanie marki? Jaka jest relacja między...
15 października 2020
Rola content marketingu, choć wedle ogólnie przyjętej definicji pozostaje niezmienna, to z pewnością ewoluowała na przestrzeni lat. Szczególnie wyraźnie można to zauważyć po upowszechnieniu się...
Autor: Michał Smoll
21 czerwca 2019
Początki w fachu copywritera potrafią być najeżone wybojami, zwłaszcza gdy z wytycznych łypią na piszącego tajemnicze algorytmy wyszukiwarki, którym trzeba się bezwzględnie podporządkować. Każdy...
Kategorie
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!