Zgłębiaj tajniki marketingu digitalowego
Autor: Michał Obłoj
5 grudnia 2019
Obecność w świecie social media to dziś nie tylko dodatkowa możliwość promocji swojej marki, ale wręcz obowiązek jej promowania. Szacuje się, że obecnie 82% polskich internautów korzysta...
Autor: Dominika Posełek
21 października 2019
W ostatnich latach social media wprost zawładnęły naszą rzeczywistością. Szukamy tu newsów, inspiracji, najlepszych okazji czy wreszcie kontaktów – również zawodowych. Badania obrazujące ilość...
Autor: Aleksandra Wełna
18 września 2019
Wprowadzony blisko piętnaście lat temu Google’owski atrybut nofollow ewoluował. Do tej pory atrybut rel=”nofollow” funkcjonował jako główne narzędzie do oznaczania linków, które z...
Autor: Julia Feliks
27 sierpnia 2019
Jak to mówią, mama jest tylko jedna, jednak “mam” w Internecie są miliony. Przyszłe mamy, jak i te obecne (tatusiów też pojawia się coraz więcej i nie można o nich zapominać, jednak to na mamach...
Autor: Grzegorz Maliszewski
26 sierpnia 2019
Strona internetowa to najważniejsza wizytówka Twojej firmy – z pewnością tak zacząłby się ten wpis 6 lat temu… Mamy 2019 rok i praktycznie każdy kto otarł się o...
Autor: Piotr Dębowski
29 lipca 2019
Do zrozumienia pojęcia Crawl Budget musimy zacząć od odmówienia procesów wchodzących w jego skład, a są to: crawl rate limit, crawl demand, planowanie....
Autor: Rafał Idzik
25 lipca 2019
Prowadzenie swojego biznesu, gdzie jednym z kanałów dotarcia jest Internet, to ciągła, nieustająca pogoń za maksymalizacją zysku oraz innych ustalonych celów biznesowych. W obliczu wyzwań,...
Autor: Michał Smoll
21 czerwca 2019
Początki w fachu copywritera potrafią być najeżone wybojami, zwłaszcza gdy z wytycznych łypią na piszącego tajemnicze algorytmy wyszukiwarki, którym trzeba się bezwzględnie podporządkować. Każdy...
Kategorie
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!