Zgłębiaj tajniki marketingu digitalowego
Autor: Katarzyna Zegar
11 marca 2020
Media społecznościowe tak wyraźnie wpisały się w naszą codzienność, że nie wyobrażamy sobie funkcjonowania bez nich. Po prostu odczuwamy potrzebę bycia online - tak, jak wiele...
Autor: Joanna Korczyk
5 marca 2020
Okrągły jubileusz to dla marki o silnej pozycji na rynku świetna okazja do podsumowań oraz pokazania, jak zmieniała się na przestrzeni lat. To również doskonały moment do wyrażenia, jak ważni są...
Autor: Sebastian Filipowicz
4 lutego 2020
Wyobraźcie sobie taką sytuację – 74-letnia kobieta wrzuca kolaż 4 zdjęć na swojego Instagrama, opatruje go jednym zdaniem, a już dzień później miliony ludzi i firm udostępniają w swoich...
Autor: Michał Obłoj
10 stycznia 2020
W dobie RODO i walki o prywatność, Facebook robi coś, co wzbudza ożywione dyskusje. Otóż od dzisiaj (i może tylko dzisiaj) możecie sprawdzić, kto udostępnia treści na profilu marki lub osoby...
8 stycznia 2020
Jak co roku, w styczniu marketingowcy podsumowują ostatnie 12 miesięcy i wyznaczają trendy w świecie reklamy na kolejny rok. W ostatnich latach zadanie to wydaje się być szczególnie trudne –...
5 grudnia 2019
Obecność w świecie social media to dziś nie tylko dodatkowa możliwość promocji swojej marki, ale wręcz obowiązek jej promowania. Szacuje się, że obecnie 82% polskich internautów korzysta...
Autor: Dominika Posełek
21 października 2019
W ostatnich latach social media wprost zawładnęły naszą rzeczywistością. Szukamy tu newsów, inspiracji, najlepszych okazji czy wreszcie kontaktów – również zawodowych. Badania obrazujące ilość...
Autor: Aleksandra Wełna
18 września 2019
Wprowadzony blisko piętnaście lat temu Google’owski atrybut nofollow ewoluował. Do tej pory atrybut rel=”nofollow” funkcjonował jako główne narzędzie do oznaczania linków, które z...
Kategorie
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!