Zgłębiaj tajniki marketingu digitalowego
Autor: Sebastian Filipowicz
30 kwietnia 2020
Czy kiedykolwiek wchodziliście na oficjalną stronę internetową marki, która działa globalnie, albo przynajmniej na terenie całego kraju? Jeśli tak, to na pewno zauważyliście, że większość z nich...
Autor: Joanna Korczyk
29 kwietnia 2020
Profil i komunikacja na LinkedIn to absolutne must-have dla firm z obszaru B2B. Dlaczego? Dlatego, że w tych branżach LinkedIn zdecydowanie lepiej przełoży się na sprzedaż produktów czy...
Autor: Katarzyna Zegar
Przeładowanie różnymi informacjami dotyczącymi COVID-19 napędza szerzącą się w Internecie infodemię. Odpowiedzią na to, jak sobie z nią poradzić może być m.in. cyfrowy detoks, na którego przepis...
11 marca 2020
Media społecznościowe tak wyraźnie wpisały się w naszą codzienność, że nie wyobrażamy sobie funkcjonowania bez nich. Po prostu odczuwamy potrzebę bycia online - tak, jak wiele...
5 marca 2020
Okrągły jubileusz to dla marki o silnej pozycji na rynku świetna okazja do podsumowań oraz pokazania, jak zmieniała się na przestrzeni lat. To również doskonały moment do wyrażenia, jak ważni są...
4 lutego 2020
Wyobraźcie sobie taką sytuację – 74-letnia kobieta wrzuca kolaż 4 zdjęć na swojego Instagrama, opatruje go jednym zdaniem, a już dzień później miliony ludzi i firm udostępniają w swoich...
Autor: Michał Obłoj
10 stycznia 2020
W dobie RODO i walki o prywatność, Facebook robi coś, co wzbudza ożywione dyskusje. Otóż od dzisiaj (i może tylko dzisiaj) możecie sprawdzić, kto udostępnia treści na profilu marki lub osoby...
8 stycznia 2020
Jak co roku, w styczniu marketingowcy podsumowują ostatnie 12 miesięcy i wyznaczają trendy w świecie reklamy na kolejny rok. W ostatnich latach zadanie to wydaje się być szczególnie trudne –...
Kategorie
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!