Zgłębiaj tajniki marketingu digitalowego
Autor: Julia Feliks
9 listopada 2022
Platformy social mediowe cały czas ewoluują. Jedne funkcjonalności dodają, z innych rezygnują, a przy tym inspirują się sobą nawzajem. Czy działania te zawsze zmierzają w dobrą stronę?...
Autor: Dorota Majewska
28 lipca 2022
Nie ma dobrego związku bez zaangażowania, czyli uważnego słuchania drugiej strony i reagowania na jej potrzeby. Ta zasada ma zastosowanie również w przypadku związku marki z...
Autor: Anna Wąsik
6 lipca 2022
TikTok to platforma, na której błyskawicznie można zrobić „karierę”, a w przypadku marki – szybko zdobyć dużą liczbę widzów...
Autor: Kinga Pierzchała
24 listopada 2021
Z miesiąca na miesiąc, a niekiedy nawet z tygodnia na tydzień platforma społecznościowa Instagram prezentuje swoim użytkownikom nowe, nieznane im dotąd funkcje. Jako że zdecydowana większość z...
Autor: Katarzyna Zegar
4 maja 2021
Główny biznesowy cel działań firmy w social mediach wybrzmiewa jasno – sprzedaż. Pojawia się on w sąsiedztwie pozostałych: budowanie wizerunku marki, usprawnienie obsługi klienta, wzrost...
Autor: Małgorzata Bućko
12 czerwca 2020
Kilka tygodni temu na Facebooku pojawiła się zapowiedź Facebook Shops, czyli nowego narzędzia do sprzedaży online. Powstało ono w odpowiedzi na problemy małych...
Autor: Michał Obłoj
21 maja 2020
Żyjemy w czasach, w których nieustannie poszukujemy nowych sposobów dotarcia do odbiorców. Agencje i działy marketingu prześcigają się w pomysłach, które przynoszą wymierne rezultaty dla...
Autor: Joanna Korczyk
29 kwietnia 2020
Profil i komunikacja na LinkedIn to absolutne must-have dla firm z obszaru B2B. Dlaczego? Dlatego, że w tych branżach LinkedIn zdecydowanie lepiej przełoży się na sprzedaż produktów czy...
Kategorie
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!