Zgłębiaj tajniki marketingu digitalowego
Autor: Aleksandra Wełna
18 września 2019
Wprowadzony blisko piętnaście lat temu Google’owski atrybut nofollow ewoluował. Do tej pory atrybut rel=”nofollow” funkcjonował jako główne narzędzie do oznaczania linków, które z...
Autor: Piotr Dębowski
29 lipca 2019
Do zrozumienia pojęcia Crawl Budget musimy zacząć od odmówienia procesów wchodzących w jego skład, a są to: crawl rate limit, crawl demand, planowanie....
Autor: Ewa Chadzińska
12 czerwca 2019
Ogłoszona kilka dni temu zmiana Diversity Update dotknie stron, które zabierają zbyt dużo pozycji w wynikach wyszukiwania dla siebie. To duża szansa na przebicie się do „góry” dla mniejszych...
Autor: Maciej Wojtasik
10 czerwca 2019
Działania SEO zintegrowane z poprawą doświadczeń użytkownika w danym serwisie internetowym to jeden z nieodzownych elementów ustalania strategii biznesowej w branży e-commerce. Bez względu na to...
4 czerwca 2019
Wszyscy wiemy, że kiedyś nastąpi, a jednak zawsze jest dla nas dużym zaskoczeniem. Zmiany algorytmu Google’a, bo o nich mowa, kilka razy do roku są tematem burzliwych dyskusji i szeregu analiz w...
Autor: Sławomir Piwowarczyk
31 maja 2019
Porzucone koszyki to poważny problem wielu sklepów internetowych. W praktyce wygląda to tak: klient przegląda dostępne towary, dokonuje wyboru, po czym…opuszcza stronę...
Autor: Daria Kloc
24 maja 2019
Słowa kluczowe mają niezwykle ważny wpływ na istotę pozycjonowania, począwszy od wpisania ich w okno...
Autor: Damian Strózik
8 kwietnia 2019
Gigant z Fremont od wielu lat dąży do prezentowania użytkownikom wyszukiwarki Google dokładnie takich wyników, jakich w danym momencie oczekują. Z założeniem, iż wyszukiwarka powinna...
Kategorie
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!