Zgłębiaj tajniki marketingu digitalowego
Autor: Przemysław Lorenc
9 stycznia 2019
W dobie wszechobecnego dostępu do Internetu, użytkownikiem globalnej sieci jest niemal każdy. Nawet nie posiadając komputera czy smartfona, pośrednio, wszyscy korzystamy z dobra jakim jest...
Autor: Oskar Sieńko
26 lipca 2018
Zapowiedź zmian w funkcjonowaniu Facebooka ogłoszona 12 stycznia przez założyciela serwisu, Marka Zuckerberga, zatrzęsła światem social media marketingu i zmusiła reklamodawców do...
Autor: Joanna Korczyk
5 lipca 2018
24 lipca specjalistów SEM czeka zmiana. Będą pracować w nowym „środowisku”, już nie Google AdWords, lecz Google Ads. Co niesie za sobą rebranding systemu reklamowego internetowego...
Autor: Beata Mordarska
1 marca 2018
W opublikowanym wczoraj rankingu agencji interaktywnych Interaktywnie.com debiutujące w zestawieniu Veneo zajęło od razu miejsce w pierwszej dziesiątce. Zysk netto agencji rośnie w ujęciu...
Autor: Dominika Posełek
19 stycznia 2018
12 stycznia Mark Zuckerberg poinformował o planowanych zmianach w sposobie wyświetlania treści w News feedach użytkowników. Nowa aktualizacja ma zagwarantować społeczności...
Autor: Piotr Dębowski
29 grudnia 2017
Google nieustannie udoskonala oferowane przez siebie narzędzia, udostępniając nowe funkcjonalności. W grudniu 2017 wprowadzona została kolejna innowacja. Obecnie firmy korzystające z Google...
20 grudnia 2017
Widoczne na polskim rynku digital zmiany w planowaniu mediów związane są przede wszystkim z rozwojem technologii umożliwiających coraz bardziej precyzyjne targetowanie reklamy do coraz...
Autor: Jacek Szczepan
18 grudnia 2017
Influencer marketing is the new bez wątpienia buduje swoją przewagę nad mediami tradycyjnymi. Z roku na rok, z minuty na minutę, z suba na...
Kategorie
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!