Zgłębiaj tajniki marketingu digitalowego
Autor: Dorota Majewska
30 maja 2023
„Widziałem to na TikToku” – brzmi znajomo? Z pewnością usłyszałaś/eś to zdanie przynajmniej raz w życiu. Czym jest TikTok, do kogo jest kierowany i o co w nim chodzi?...
Autor: Joanna Korczyk
3 kwietnia 2023
Czy babcię zauroczy młody influencer? Czego generacja X szuka na YouTubie? Czy Milenialsi wyleczyli się z FOMO? Czy warto robić kampanie Facebook Ads dla Zetek? Jak robić SEO dla...
Autor: Paulina Górska
16 marca 2023
W obliczu zmian klimatycznych i wciąż rosnącej świadomości społeczeństwa coraz wyraźniej dostrzec można potrzebę dbałości o środowisko naturalne i człowieka. Szczególna rola w tym...
Autor: Wiktor Orzeł
24 lutego 2023
Zbliżającą się katastrofę klimatyczną można porównać do Titanica, który właśnie otarł się o skałę – poszycie pęka, woda wlewa się do dolnych grodzi, jeszcze nie ma...
Autor: Dominika Posełek
8 lutego 2023
Jednym z elementów prowadzenia skutecznej komunikacji marketingowej jest ciągłe badanie nastawienia konsumentów do marki. Istotą tego procesu jest identyfikowanie mocnych i...
Autor: Julia Feliks
9 listopada 2022
Platformy social mediowe cały czas ewoluują. Jedne funkcjonalności dodają, z innych rezygnują, a przy tym inspirują się sobą nawzajem. Czy działania te zawsze zmierzają w dobrą stronę?...
Autor: Sebastian Filipowicz
14 października 2022
Wiele tęgich głów próbowało znaleźć idealną definicję marketingu, zanim świat reklamy doszedł do satysfakcjonującego konsensusu – choć i dziś koszyk określeń tego...
Autor: Mariola Bachowska
28 września 2022
Branża fashion wyznacza trendy nie tylko na pokazach mody czy na ulicy – robi to również w marketingu. Angażuje swoich odbiorców w wyjątkowo skuteczny sposób....
Kategorie
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!