Zgłębiaj tajniki marketingu digitalowego
Autor: Joanna Korczyk
1 kwietnia 2022
Czy „analogowa” marka ma jeszcze szansę na powodzenie w pędzącym i na wskroś cyfrowym świecie? Czy można ją atrakcyjnie promować w digitalu i czy ma szansę zaistnieć w...
Autor: Dominika Posełek
28 lutego 2022
Pandemia koronawirusa znacząco wpłynęła na proces sprzedaży i sposób podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów, a związany z nią kryzys gospodarczy umocnił pewien...
Autor: Przemysław Lorenc
14 lutego 2022
Jak reklamować suplementy diety w Internecie zgodnie z prawem, nie narażając producenta na finansowe straty? Czy w tej branży jest miejsce na kreatywność? O tym przeczytasz w kompletnym,...
Autor: Sebastian Filipowicz
23 grudnia 2021
Nie jest do końca prawdą, że przełom grudnia i stycznia to w marketingu „sezon ogórkowy”, ale praktyka pokazuje, że zawsze znajdzie się nieco czasu wolnego na...
20 grudnia 2021
To był rok dobrych projektów. Dobry nie oznacza ładny i efektowny, lecz przede wszystkim efektywny. Żeby taki był, musi przynosić wymierne efekty biznesowe i wizerunkowe. A...
Autor: Beata Mordarska
29 listopada 2021
Kampania „Lody Koral Ekipa” promująca nowość produktową – lody Koral Ekipa – okazała się najskuteczniejszą kampanią marketingową ostatnich lat w Polsce. Zmieniła...
Autor: Kinga Pierzchała
24 listopada 2021
Z miesiąca na miesiąc, a niekiedy nawet z tygodnia na tydzień platforma społecznościowa Instagram prezentuje swoim użytkownikom nowe, nieznane im dotąd funkcje. Jako że zdecydowana większość z...
19 maja 2021
Wg danych GUS w 2020 r. w Polsce oddano do użytku ponad 222 tys. mieszkań i wydano 170 tys. pozwoleń na budowę. W okresie 01-03.2021 wydano już kolejnych 50 tys. decyzji. Jakich...
Kategorie
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!