Zgłębiaj tajniki marketingu digitalowego
Autor: Katarzyna Zegar
4 maja 2021
Główny biznesowy cel działań firmy w social mediach wybrzmiewa jasno – sprzedaż. Pojawia się on w sąsiedztwie pozostałych: budowanie wizerunku marki, usprawnienie obsługi klienta, wzrost...
Autor: Sebastian Filipowicz
29 kwietnia 2021
Chyba można założyć, że każda marka marzy o tym, by tworzone i udostępniane przez nią treści były wyczekiwane przez czytelników, fanów, subskrybentów… Często mamy jednak do czynienia z sytuacją,...
Autor: Dominika Posełek
21 kwietnia 2021
Lody Koral to Marka, która zabiera nas w wyidealizowany i beztroski świat dzieciństwa, które ma smak delikatnej czekolady, słodkiej truskawki czy orzeźwiającej cytryny... Od ponad 40 lat Marka...
19 kwietnia 2021
Decydując się na prowadzenie biznesu w Internecie, często zapominamy o budowaniu spójnego przekazu na temat oferowanych produktów, bądź usług. Walcząc o konwersję, w pierwszej kolejności...
Autor: Joanna Korczyk
7 kwietnia 2021
Jakie są najważniejsze różnice pomiędzy konkursem a loterią? Wiele marek, zwłaszcza z branży FMCG, staje co roku przed tego typu dylematem. Wyjaśniamy, z czym się wiąże organizacja obu...
24 marca 2021
Jak sprzedawać swoje produkty i usługi w czasach odwołanych targów i eventów branżowych? Jak efektywnie budować biznes w sytuacji, kiedy handlowcy zostali „pozbawieni” swoich...
Autor: Beata Mordarska
18 lutego 2021
O powodzeniu biznesu decyduje wiele czynników, a jednym z nich jest niewątpliwie siła marki. Marketing powinien budować wartość marki – czyli właśnie jej siłę. Firma może bowiem drożej...
28 stycznia 2021
Kiedyś modnie było blogować. Być blogerem i za sprawą swoich tekstów wpływać na postrzeganie świata przez internautów, było jednym z pierwszych rodzajów szeroko pojętego „celebryctwa” w Sieci....
Kategorie
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!