Grand Błogie Chwile – konkurs
Grand to lody obecne na rynku od 1997 roku, marka premium z portfolio lodów Koral. W 2018 roku pojawiły się w sprzedaży w nowych opakowaniach i smakach. Komunikacja nowej odsłony produktu wymagała wyjątkowej oprawy i właściwego pozycjonowania marki Grand. Oprócz spotu wideo i kampanii wizerunkowej w sieci Google i Facebook, zorganizowaliśmy paragonowy konkurs konsumencki wspierający sprzedaż i odpowiednio pozycjonowanie produktu w głowach i sercach konsumentów.
Wielki Konkurs Przyjemności odbywał się pod hasłem Grand. Błogie Chwile, bo właśnie tego dostarczają lody Koral swoim użytkownikom, a błogość którą daje Grand, jest wyjątkowa. Zadaniem konkursowym było przedstawienie „błogiej chwili” z Grandem w formie zdjęcia, wideo lub hasła, a do wygrania były błogie nagrody: ekskluzywne wakacje na Gran Canarii, sprzęt elektroniczny do doświadczania lub utrwalania błogich chwil, akcesoria wakacyjne czy kody do Spotify i Netflixa.
W Jury zasiadła ambasadorka konkursu Sylwia Ładyga, znana z „MasterChef Polska”, która wspierała również promocję akcji na InstaStories, Facebooku oraz swoim blogu „Ostra na słodko”.
Promocja akcji obejmowała również stworzenie spotu i animacji reklamowych, opracowanie materiałów POS w postaci plakatów i naklejek, kampanię Google i Facebook Ads, a także promocję w portalach horyzontalnych: Interii, WP, Plejadzie.