Zgłębiaj tajniki marketingu digitalowego
Autor: Sebastian Filipowicz
10 kwietnia 2024
Cham. Profesjonalista. Prostak. Rzetelny dziennikarz. Buc. Demaskator. Atencjusz. Filantrop. Mizogin. Charyzmatyczny lider. Wszystkie wyżej wymienione określenia...
Autor: Dominika Posełek
2 kwietnia 2024
Czy twoja marka jest zrównoważona, czy tylko komunikuje się jako zrównoważona? Przemyśl to zagadnienie, zanim klienci powiedzą „sprawdzam!”. W...
21 marca 2024
Ostatnie lata pokazały, że plany marketingowe nie zawsze dochodzą do skutku – zwyczajnie dezaktualizują się. Takie okoliczności jak wybuch pandemii koronawirusa, wojna za naszą wschodnią...
23 stycznia 2024
Nasze społeczeństwo jest spolaryzowane. Rozwarstwienie dotyczy nie tylko poziomu politycznego, ale również pokoleniowego. Dlaczego warto przełamać ten trend i zacząć słuchać tych,...
21 grudnia 2023
Jako marketerzy, których głównym zadaniem jest budowanie silnych marek nieustannie wybiegamy w przyszłość. Myśląc o kolejnym miesiącu, kwartale, roku, estymujemy budżety,...
Autor: Michał Elżbieciak
29 sierpnia 2023
Sztuczna inteligencja to w ostatnim czasie temat wielu dyskusji, zwłaszcza w świecie marketingu. Poruszane tematy dotyczą wielu zagadnień – od aspektów prawnych, przez...
Autor: Kacper Biernacki
2 sierpnia 2023
Ostatnie miesiące to czas szalonego wręcz tempa rozwoju sztucznej inteligencji. Narzędzia wykorzystujące sieci neuronowe z dnia na dzień pokazywały coraz to większe możliwości. Chat GPT...
Autor: Wiktor Orzeł
31 lipca 2023
Influencerzy będą wkrótce wracać do „normalnej” ośmiogodzinnej pracy na etat, bo skończy się na nich popyt? Czy właśnie teraz nadchodzi zmierzch ery...
Kategorie
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!