Wybierz kategorię
Dołącz do nas
Autor: Aleksandra Wełna
18 września 2019
Wprowadzony blisko piętnaście lat temu Google’owski atrybut nofollow ewoluował. Do tej pory atrybut rel=”nofollow” funkcjonował jako główne narzędzie do oznaczania linków, które z... ▶
Autor: Rafał Idzik
25 lipca 2019
Prowadzenie swojego biznesu, gdzie jednym z kanałów dotarcia jest Internet, to ciągła, nieustająca pogoń za maksymalizacją zysku oraz innych ustalonych celów biznesowych. W obliczu wyzwań,... ▶
Autor: Ewa Chadzińska
12 czerwca 2019
Ogłoszona kilka dni temu zmiana Diversity Update dotknie stron, które zabierają zbyt dużo pozycji w wynikach wyszukiwania dla siebie. To duża szansa na przebicie się do „góry” dla mniejszych... ▶
Autor: Damian Strózik
8 kwietnia 2019
Gigant z Fremont od wielu lat dąży do prezentowania użytkownikom wyszukiwarki Google dokładnie takich wyników, jakich w danym momencie oczekują. Z założeniem, iż wyszukiwarka powinna... ▶
Autor: Joanna Korczyk
5 lipca 2018
24 lipca specjalistów SEM czeka zmiana. Będą pracować w nowym „środowisku”, już nie Google AdWords, lecz Google Ads. Co niesie za sobą rebranding systemu reklamowego internetowego... ▶
Autor: Beata Mordarska
1 marca 2018
W opublikowanym wczoraj rankingu agencji interaktywnych Interaktywnie.com debiutujące w zestawieniu Veneo zajęło od razu miejsce w pierwszej dziesiątce. Zysk netto agencji rośnie w ujęciu... ▶
Autor: Karolina Jędras-Jamróz
23 października 2017
SEMcamp to konferencja, na którą z chęcią przyjeżdżają specjaliści branży SEM. Podczas cyklicznych spotkań, praktycy dzielą się wiedzą z zagadnień performance marketingu. Jest to również świetna... ▶
25 września 2017
Klasyczne SEO koncentrowało się na uzyskaniu przez witrynę internetową wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Nie towarzyszył temu żaden inny cel. Dla wielu stron był to wystarczający... ▶
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!