Siła brandu na przykładzie marki sportowej „Wisła Kraków” 18/02/2021 Strategie marketingoweLeave a Comment on Siła brandu na przykładzie marki sportowej „Wisła Kraków” O powodzeniu biznesu decyduje wiele czynników, a jednym z nich jest niewątpliwie siła marki. Marketing powinien budować wartość marki – czyli właśnie jej siłę.
Szczypta contentowej magii, czyli po co marce blog? 28/01/2021 Content MarketingLeave a Comment on Szczypta contentowej magii, czyli po co marce blog? Kiedyś modnie było blogować. Być blogerem i za sprawą swoich tekstów wpływać na postrzeganie świata przez internautów, było jednym z pierwszych rodzajów szeroko pojętego „celebryctwa” w Sieci.
Trendy marketingowe na 2021 rok 18/12/2020 Kampanie reklamoweLeave a Comment on Trendy marketingowe na 2021 rok Koniec roku sprzyja podsumowaniom i wnioskom, a początek 2021 – planowaniu oraz wdrażaniu odpowiednich działań. Czas też wsłuchać się w najnowsze trendy w marketingu, ale… czy tym razem można obwieścić je z prawdziwym podekscytowaniem?
Pora na podsumowanie roku, czyli najlepsze kampanie marketingowe 2020 zrealizowane w Veneo 24/11/2020 Kampanie reklamoweLeave a Comment on Pora na podsumowanie roku, czyli najlepsze kampanie marketingowe 2020 zrealizowane w Veneo Rok 2020 dobiega końca. Nie był to łatwy czas, jednak jako agencja, dzięki elastyczności oraz umiejętności dostosowania się do sytuacji, możemy pochwalić się udanymi projektami!
Czym jest trend self-care w marketingu i jak marka może go wykorzystać? [case study] 05/11/2020 Kampanie reklamoweLeave a Comment on Czym jest trend self-care w marketingu i jak marka może go wykorzystać? [case study] Troska o zdrowie – swoje i swoich bliskich – to jeden z najważniejszych celów. Taki stan rzeczy wynika nie tylko z obecnej sytuacji na świecie, lecz także przez wzgląd na hierarchię wartości każdego człowieka, w której kwestie związane z dobrą kondycją organizmu są wysoko cenione.
Dlaczego towarzysz nie towarzyszy, czyli wgląd w teorię archetypów 29/10/2020 Strategie marketingoweLeave a Comment on Dlaczego towarzysz nie towarzyszy, czyli wgląd w teorię archetypów Przeglądając rodzime portale branżowe i blogi marketingowe, można nabrać przeświadczenia, że teoria archetypów jest kluczowym zagadnieniem związanym ze strategią marki i strategią komunikacji.
Edukacja, rozrywka i… konwersja – o tworzeniu treści, które sprzedają 29/10/2020 Content MarketingLeave a Comment on Edukacja, rozrywka i… konwersja – o tworzeniu treści, które sprzedają Dobry content „pracuje” i przynosi efekty cały czas, kampania adsowa tylko wtedy, gdy wkładamy w nią pieniądze. Dlatego warto dowiedzieć się, jak tworzyć dobre treści, jak naturalnie pozycjonować je w Google oraz jak je dystrybuować. Jak tworzyć treści, które sprzedają?
Siła brandu, siła SEO i szczypta magii 16/10/2020 Content MarketingLeave a Comment on Siła brandu, siła SEO i szczypta magii Czy właściwe pozycjonowanie marki i jego efekt w postaci silnego brandu wpływają na pozycję firmy w wyszukiwarce Google? Czym jest pozycjonowanie marki? Jaka jest relacja między pozycjonowaniem marki a pozycjonowaniem SEO?