5 topowych nowości na Instagramie 24/11/2021 Social MediaLeave a Comment on 5 topowych nowości na Instagramie Z miesiąca na miesiąc, a niekiedy nawet z tygodnia na tydzień platforma społecznościowa Instagram prezentuje swoim użytkownikom nowe, nieznane im dotąd funkcje.
Jak wykorzystać Internet do sprzedaży mieszkań? 19/05/2021 Digital consultingLeave a Comment on Jak wykorzystać Internet do sprzedaży mieszkań? Wg danych GUS w 2020 r. w Polsce oddano do użytku ponad 222 tys. mieszkań i wydano 170 tys. pozwoleń na budowę. W okresie 01-03.2021 wydano już kolejnych 50 tys. decyzji. Jakich mieszkań szukają klienci? Jak zawalczyć o klienta w dobie tak dużej konkurencyjności?
Wzrost biznesu dzięki mediom społecznościowym, czyli o potencjale sprzedażowym SoMe 04/05/2021 Social MediaLeave a Comment on Wzrost biznesu dzięki mediom społecznościowym, czyli o potencjale sprzedażowym SoMe Wielu brand managerów, wysyłając zapytania ofertowe do agencji marketingowych, oczekuje rekomendacji odnośnie tego, w którym kanale społecznościowym marka może odnieść swój sukces sprzedażowy.
Marketing „netfliksowy”, czyli jak (i po co) stworzyć dobry cykl contentowy 29/04/2021 Content MarketingLeave a Comment on Marketing „netfliksowy”, czyli jak (i po co) stworzyć dobry cykl contentowy Chyba można założyć, że każda marka marzy o tym, by tworzone i udostępniane przez nią treści były wyczekiwane przez czytelników, fanów, subskrybentów… Często mamy jednak do czynienia z sytuacją, gdy reklamy, posty, czy artykuły są szeroko promowane, czasem wręcz „wciskane” grupie docelowej, co powoduje spadek wszystkich ważnych wskaźników.
„Dzień dobry! Czy są lody Ekipa?” – o efekcie śnieżnej kuli w marketingu 21/04/2021 Kampanie reklamoweLeave a Comment on „Dzień dobry! Czy są lody Ekipa?” – o efekcie śnieżnej kuli w marketingu Lody Koral to Marka, która zabiera nas w wyidealizowany i beztroski świat dzieciństwa, które ma smak delikatnej czekolady, słodkiej truskawki czy orzeźwiającej cytryny... Od ponad 40 lat Marka dzieli się radością i udowadnia, że życie może być proste – tu i teraz!
Jak znaleźć, zdefiniować i skutecznie egzekwować USP, by zbudować przewagę swojej oferty w Internecie? 19/04/2021 Strategie marketingoweLeave a Comment on Jak znaleźć, zdefiniować i skutecznie egzekwować USP, by zbudować przewagę swojej oferty w Internecie? Decydując się na prowadzenie biznesu w Internecie, często zapominamy o budowaniu spójnego przekazu na temat oferowanych produktów, bądź usług.
Konkurs czy loteria? 07/04/2021 Akcje specjalneLeave a Comment on Konkurs czy loteria? Jakie są najważniejsze różnice pomiędzy konkursem a loterią? Wiele marek, zwłaszcza z branży FMCG, staje co roku przed tego typu dylematem.
Social selling – strategia handlowa na czas pandemii? 24/03/2021 Strategie marketingoweLeave a Comment on Social selling – strategia handlowa na czas pandemii? Jak sprzedawać swoje produkty i usługi w czasach odwołanych targów i eventów branżowych? Jak efektywnie budować biznes w sytuacji, kiedy handlowcy zostali „pozbawieni” swoich podstawowych narzędzi pracy i kanałów sprzedaży?