Marketing wartości – już od 40 lat! 05/03/2020 Akcje specjalneLeave a Comment on Marketing wartości – już od 40 lat! Okrągły jubileusz to dla marki o silnej pozycji na rynku świetna okazja do podsumowań oraz pokazania, jak zmieniała się na przestrzeni lat.
O tym, jak starsza pani poruszyła świat social media marketingu 04/02/2020 Social MediaLeave a Comment on O tym, jak starsza pani poruszyła świat social media marketingu Wyobraźcie sobie taką sytuację – 74-letnia kobieta wrzuca kolaż 4 zdjęć na swojego Instagrama, opatruje go jednym zdaniem, a już dzień później miliony ludzi i firm udostępniają w swoich kanałach social media treści inspirowane jej grafiką. Niemożliwe? Być może. No, chyba, że nazywasz się Dolly Parton.
Marki na Facebooku bez tajemnic! Nowa funkcjonalność, czy bug? 10/01/2020 Social MediaLeave a Comment on Marki na Facebooku bez tajemnic! Nowa funkcjonalność, czy bug? W dobie RODO i walki o prywatność, Facebook robi coś, co wzbudza ożywione dyskusje.
Trendy marketingowe na 2020 rok 08/01/2020 Kampanie reklamoweLeave a Comment on Trendy marketingowe na 2020 rok Jak co roku, w styczniu marketingowcy podsumowują ostatnie 12 miesięcy i wyznaczają trendy w świecie reklamy na kolejny rok.
Prowadzenie profilu na Facebooku – jak być skutecznym? 05/12/2019 Social MediaLeave a Comment on Prowadzenie profilu na Facebooku – jak być skutecznym? Obecność w świecie social media to dziś nie tylko dodatkowa możliwość promocji swojej marki, ale wręcz obowiązek jej promowania. Szacuje się, że obecnie 82% polskich internautów korzysta codziennie z serwisu Facebook.
Social to nie tylko selling – jak biznesowo wykorzystać media społecznościowe? 21/10/2019 Strategie marketingoweLeave a Comment on Social to nie tylko selling – jak biznesowo wykorzystać media społecznościowe? W ostatnich latach social media wprost zawładnęły naszą rzeczywistością. Szukamy tu newsów, inspiracji, najlepszych okazji czy wreszcie kontaktów – również zawodowych.
Nowe atrybuty Google: „sponsored” i „ugc”. Czym są i jak działają? 18/09/2019 Google MarketingLeave a Comment on Nowe atrybuty Google: „sponsored” i „ugc”. Czym są i jak działają? Wprowadzony blisko piętnaście lat temu Google’owski atrybut nofollow ewoluował.
Rodzice w social mediach, jak nakłonić ich do zakupu produktów 27/08/2019 Social MediaLeave a Comment on Rodzice w social mediach, jak nakłonić ich do zakupu produktów Rodzice zawsze chcą wszystkiego, co najlepsze dla swoich pociech i trudno się im dziwić. Odpowiedź na tę potrzebę, to poważne komunikacyjne wyzwanie, ponieważ z jednej strony jest to grupa bardzo otwarta na wiedzę, oraz ciekawa świata, z drugiej jednak wymagająca i surowa widownia.