Ucz i sprzedawaj, czyli content po Veneowemu 15/10/2020 Content MarketingLeave a Comment on Ucz i sprzedawaj, czyli content po Veneowemu Rola content marketingu, choć wedle ogólnie przyjętej definicji pozostaje niezmienna, to z pewnością ewoluowała na przestrzeni lat.
L jak Loteria, czyli zgodnie z literą prawa 24/07/2020 Akcje specjalneLeave a Comment on L jak Loteria, czyli zgodnie z literą prawa Konkurs czy loteria? Wiele firm z branży FMCG (i nie tylko!), chcąc wygrać zainteresowanie konsumentów, staje w pewnym momencie przed takim dylematem.
Facebook testuje nowe narzędzie dla firm szukających prostych i wygodnych rozwiązań e-commerce! 12/06/2020 Social MediaLeave a Comment on Facebook testuje nowe narzędzie dla firm szukających prostych i wygodnych rozwiązań e-commerce! Kilka tygodni temu na Facebooku pojawiła się zapowiedź Facebook Shops, czyli nowego narzędzia do sprzedaży online.
DMF – marketing digitalowy, który buduje biznes 04/06/2020 Strategie marketingoweLeave a Comment on DMF – marketing digitalowy, który buduje biznes W sferze internetowej najpełniej założenia związane z rzeczywistym budowaniem biznesu realizuje DMF - Digitalowy Marketing Funkcjonalny.
TikTok – kreatywne DNA Twojej marki 21/05/2020 Social MediaLeave a Comment on TikTok – kreatywne DNA Twojej marki Do obsługiwanych przez nas kanałów komunikacji Social Media dołączyła aplikacja, która w 2019 roku była najchętniej pobieraną na świecie - TikTok!
Marka i jej wartości w czasach pandemii, czyli jak budować wiarygodność brandu 30/04/2020 Kampanie reklamoweLeave a Comment on Marka i jej wartości w czasach pandemii, czyli jak budować wiarygodność brandu Czy kiedykolwiek wchodziliście na oficjalną stronę internetową marki, która działa globalnie, albo przynajmniej na terenie całego kraju? Jeśli tak, to na pewno zauważyliście, że większość z nich posiada specjalną sekcję „Nasza misja” lub „Nasze wartości” (albo coś zgoła podobnego), gdzie znajdziemy informacje, z jakimi ideami utożsamia się dana firma.
Komunikacja B2B na LinekdIn – dlaczego warto? 29/04/2020 Social MediaLeave a Comment on Komunikacja B2B na LinekdIn – dlaczego warto? Profil i komunikacja na LinkedIn to absolutne must-have dla firm z obszaru B2B.
Najpierw „on” potem „off” – dlaczego trend na #socialmediadetox zyskuje na popularności i jak marketerzy mogą sobie z tym poradzić? | Część II 29/04/2020 Social MediaLeave a Comment on Najpierw „on” potem „off” – dlaczego trend na #socialmediadetox zyskuje na popularności i jak marketerzy mogą sobie z tym poradzić? | Część II Przeładowanie różnymi informacjami dotyczącymi COVID-19 napędza szerzącą się w Internecie infodemię. Odpowiedzią na to, jak sobie z nią poradzić może być m.in. cyfrowy detoks, na którego przepis znajdziecie w tej części artykułu.