„Na Wasz pogrzeb przyjdę w garniturze”. Jak Krzysztof Stanowski i Kanał Zero wypowiedzieli wojnę mainstreamowym mediom 10/04/2024 Strategie marketingowe Skąd wziął się fenomen Krzysztofa Stanowskiego? Czy Kanał Zero rzeczywiście zrewolucjonizuje format wideo w Internecie i skutecznie zawalczy z mainstreamem?
Czy w branży fashion jest miejsce dla marek zgodnych z opisem? O niełatwej misji bycia marką zrównoważoną 02/04/2024 Strategie marketingoweLeave a Comment on Czy w branży fashion jest miejsce dla marek zgodnych z opisem? O niełatwej misji bycia marką zrównoważoną Czy twoja marka jest zrównoważona, czy tylko komunikuje się jako zrównoważona? Przemyśl to zagadnienie, zanim klienci powiedzą „sprawdzam!”.
Komunikacja z pomysłem i dobrym planem albo marketingowy chaos, czyli dlaczego potrzebujesz strategii marki i jej komunikacji? 27/03/2024 Strategie marketingowe Jeśli czujesz, że marketingowy chaos dotyczy twojego brandu, postaw na komunikację z pomysłem i dobrym planem – przeczytaj o tym w naszym wpisie!
Gdy zwrot „OK Boomer” nabiera nowego znaczenia… 23/01/2024 Strategie marketingoweLeave a Comment on Gdy zwrot „OK Boomer” nabiera nowego znaczenia… Nasze społeczeństwo jest spolaryzowane. Rozwarstwienie dotyczy nie tylko poziomu politycznego, ale również pokoleniowego.
Kampanie efektywnościowe vs. AI – czy sztuczna inteligencja w kampaniach płatnych to zupełna nowość? 29/08/2023 Google MarketingLeave a Comment on Kampanie efektywnościowe vs. AI – czy sztuczna inteligencja w kampaniach płatnych to zupełna nowość? Sztuczna inteligencja to w ostatnim czasie temat wielu dyskusji, zwłaszcza w świecie marketingu. Poruszane tematy dotyczą wielu zagadnień – od aspektów prawnych, przez efektywność narzędzi AI, aż po rozważania nad przyszłością specjalistów z branży.
Grafika & UX vs. AI – jak korzystać z nowych technologii i nie zatracić twórczego ducha? 02/08/2023 Content MarketingLeave a Comment on Grafika & UX vs. AI – jak korzystać z nowych technologii i nie zatracić twórczego ducha? Ostatnie miesiące to czas szalonego wręcz tempa rozwoju sztucznej inteligencji. Narzędzia wykorzystujące sieci neuronowe z dnia na dzień pokazywały coraz to większe możliwości.
Nadszedł koniec ery influencerów? 31/07/2023 Content MarketingLeave a Comment on Nadszedł koniec ery influencerów? Influencerzy będą wkrótce wracać do „normalnej” ośmiogodzinnej pracy na etat, bo skończy się na nich popyt?
Jak reklamować wyroby medyczne, czyli „Law is the limit vol. 2” 24/07/2023 Content MarketingLeave a Comment on Jak reklamować wyroby medyczne, czyli „Law is the limit vol. 2” Co wolno, a czego nie wolno i jak prowadzić komunikację w digitalu, by nie narazić się na administracyjne kary pieniężne?