blog_small.png

Veneo na konferencji I Love Social Media

Social Media

Konferencja I Love Marketing & Technology, w tym roku organizowana po raz osiemnasty, odbyła się od 22 do 24 października w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Pierwszy dzień, pod nazwą I Love Social Media, poświęcony był najnowszym trendom i narzędziom w mediach społecznościowych i to właśnie tego dnia, jako uczestnicy wydarzenia, mieliśmy okazję czerpać wiedzę i inspirację. 

Jakie tematy pojawiły się na konferencji?

Prezentacje wygłaszane na scenie to prawdziwa bomba informacji, ponieważ prelegenci muszą przekazać swoją wiedzę na dany temat w 18 minut! Tematyka wystąpień była różnorodna, dotyczyła wszystkich obszarów działalności w Social Mediach.

Na początku umysły uczestników poruszyła Mariya Kallagova, która poruszyła temat dekonstrukcji i sposobu czytania reklam, co ma przekładać się na ćwiczenie kreatywności i otwieranie się na nowe rozwiązania w obrębie publikowanego contentu.


Temat pokoleniowości i odpowiedzialności za treści publikowane w Internecie poruszył James Bahr, podsuwając uczestnikom kilka ciekawych pomysłów na angażowanie i edukowanie najmłodszych użytkowników Social Mediów. Na naszym blogu również dzielimy się wskazówkami na temat tego jak budować przekaz do różnych pokoleń – warto zajrzeć tutaj: „Pokolenia konsumentów. Jak do nich dotrzeć, żeby nas słuchali… i kupowali?”.

Na koniec pierwszego panelu Artur Jabłoński pochylił się nad problematyką docierania do konkretnych grup zawodowych poprzez Social Media. 

Podczas kolejnych paneli zostały rozwinięte takie kwestie, jak Influencer Marketing; współpraca z twórcami oraz najpopularniejsze mity z tego zakresu, krążące w marketingowym świecie. 

Uczestnicy mieli również okazję poznać tajniki contentu video, budowania marki osobistej, a także wziąć udział w Q&A o przepisie na viral, gdzie na pytania uczestników odpowiadała m.in. Barbara Przybycień znana z tiktokowego trendu opublikowanego na profilu Elements Hotel & Spa. 

Kolejny panel rozpoczęła Sylwia Dąbrowska, która zagłębiła się w tajniki budowania konta na Instagramie. Podobny temat na swój sposób poruszył również Erwin Gałan, zdradzając kilka trików na efektywne prowadzenia działań na platformie Instagram. 

Każdy panel tematyczny wieńczyła dyskusja z prelegentami, którzy odpowiadali na dociekliwe pytania publiczności. Podczas każdej części konferencji uczestnicy mogli głosować na wystąpienia, które dostarczyły najwięcej wartości.

Nasze uczestnictwo w konferencji I Love Social Media to nie tylko dawka wiedzy i inspiracji, ale także konkretne korzyści, które przekładają się na innowacyjne rozwiązania dla naszych Klientów. Dzięki zdobytym doświadczeniom jeszcze lepiej rozumiemy aktualne trendy, potrzeby i oczekiwania użytkowników social mediów.