Potencjał reklamowy LinkedIn Ads – dlaczego warto? 30/05/2019 Social MediaLeave a Comment on Potencjał reklamowy LinkedIn Ads – dlaczego warto? LinkedIn jest dziś nie tylko platformą umożliwiającą nawiązywanie kontaktów zawodowo-biznesowych czy miejscem pozwalającym na znalezienie nowego stanowiska pracy - jest coraz większym medium reklamowym z własną, nieustannie rozwijającą się siecią reklamową. Dzięki temu staje się narzędziem pozwalającym na łatwiejsze, szybsze i dokładniejsze dotarcie do firm B2B i osób pracujących na konkretnych stanowiskach - do właścicieli, dyrektorów, prezesów, managerów i pracowników określonych firm.
Analiza słowa kluczowego – narzędzia Google i nie tylko 24/05/2019 Google MarketingLeave a Comment on Analiza słowa kluczowego – narzędzia Google i nie tylko Słowa kluczowe mają niezwykle ważny wpływ na istotę pozycjonowania, począwszy od wpisania ich w okno wyszukiwarki (a nawet wcześniej) aż do osiągnięcia celu - dotarcia na stronę, zapoznanie się z informacją, czy dokonanie zakupu.
Czy logo to branding? 20/05/2019 BrandingLeave a Comment on Czy logo to branding? Do konieczności posiadania logo, czyli znaku rozpoznawczego marki, nikogo już chyba nie trzeba przekonywać w świecie, w którym właściwie każdy produkt ma swoją metkę, a obraz posiada ogromną moc oddziaływania. Natomiast to, co kryje się pod zakomunikowaną w ten sposób potrzebą, nie jest już tak oczywiste.
O czym pamiętać przy uruchomieniu sklepu internetowego? 17/05/2019 Digital consultingLeave a Comment on O czym pamiętać przy uruchomieniu sklepu internetowego? Stworzenie własnego sklepu internetowego w dzisiejszych czasach to z pozoru banalna sprawa. Platformy e-commerce oferują założenie go w kilku prostych krokach oraz gwarantują prostą obsługę i stuprocentowy sukces. Istnieje jednak szereg kwestii, o których należy pamiętać, gdyż są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sklepu.
Personalizacja wyników wyszukiwania – co wie o Tobie Google i dlaczego jest to istotne? 08/04/2019 Google MarketingLeave a Comment on Personalizacja wyników wyszukiwania – co wie o Tobie Google i dlaczego jest to istotne? Gigant z Fremont od wielu lat dąży do prezentowania użytkownikom wyszukiwarki Google dokładnie takich wyników, jakich w danym momencie oczekują. Z założeniem, iż wyszukiwarka powinna dostarczać zawsze relewantnych informacji, zgadzają się nie tylko twórcy algorytmów Google, ale i specjaliści SXO.
Konkursowicze. Plaga, czy błogosławieństwo? 09/01/2019 Akcje specjalneLeave a Comment on Konkursowicze. Plaga, czy błogosławieństwo? W dobie wszechobecnego dostępu do Internetu, użytkownikiem globalnej sieci jest niemal każdy. Nawet nie posiadając komputera czy smartfona, pośrednio, wszyscy korzystamy z dobra jakim jest Internet.
Real Time Marketing na chłodno – jak wykorzystać grupę na Facebooku do działań RTM? 26/07/2018 Social MediaLeave a Comment on Real Time Marketing na chłodno – jak wykorzystać grupę na Facebooku do działań RTM? Zapowiedź zmian w funkcjonowaniu Facebooka ogłoszona 12 stycznia przez założyciela serwisu, Marka Zuckerberga, zatrzęsła światem social media marketingu i zmusiła reklamodawców do sięgnięcia po niekonwencjonalne środki.
Żegnaj Google AdWords. Witaj Google Ads! 05/07/2018 Google MarketingLeave a Comment on Żegnaj Google AdWords. Witaj Google Ads! 24 lipca specjalistów SEM czeka zmiana. Będą pracować w nowym „środowisku”, już nie Google AdWords, lecz Google Ads. Co niesie za sobą rebranding systemu reklamowego internetowego giganta z Mountain View?