W tym roku mija 20 lat odkąd rozwijamy Marki w digitalu. Zaczynaliśmy, gdy ludzie „wdzwaniali” się do Internetu. Dziś, gdy świętujemy, ludzie dzwonią przez Internet. W tym czasie zrealizowaliśmy wiele Dobrych Projektów i pomogliśmy rozwinąć się wielu firmom. Od 20 lat bowiem rozgryzamy tajniki marketingu digitalowego, gromadzimy doświadczenie i budujemy kompetencje.
Ważnym aspektem naszych działań jest edukowanie na temat rozmaitych aspektów marketingu, dlatego na naszych firmowych blogach (tutaj i na Veneo Performance) oraz w mediach społecznościowych można natknąć się na szereg treści, w których na bieżąco dzielimy się naszą wiedzą i spostrzeżeniami, głównie z obszaru digital marketingu.
Na wyjątkową okazję, jaką jest 20-lecie naszej obecności na rynku, postanowiliśmy podzielić się najciekawszymi wnioskami na temat marketingu z perspektywy agencji digitalowej z 20-letnim stażem, ciekawymi doświadczeniami, dużymi ambicjami i chęcią na dalszy rozwój! Przygotowaliśmy e-book „20 lekcji o marketingu na 20-lecie Veneo”, w którym nasi specjaliści prezentują swój punkt widzenia na wybrane zagadnienia marketingowe – nie tylko z zakresu digital.
Lekcja nr 1: Zrozum umysł Twojego klienta
Lekcja nr 2: Dane mogą powiedzieć Ci więcej, niż Twoje przekonania
Lekcja nr 3: O potrzebach konsumenckich, które w pewnym momencie przestają być aktualne
Lekcja nr 4: Reklamy nie sprzedają? Poszukaj przyczyny
Lekcja nr 5: Format ma znaczenie
Lekcja nr 6: Nie musisz bezpośrednio komunikować tego, co sprzedajesz
Lekcja nr 7: Gdy pierwsze wrażenie chcesz zrobić dwa razy
Lekcja nr 8: Można sprzedać produkt, który nie istnieje
Lekcja nr 9: W mediach społecznościowych graj na wielu frontach
Lekcja nr 10: Gdy nie jesteś numerem 1, trzeba działać inaczej
Lekcja nr 11: Strategia naśladownictwa to najgorsza możliwa strategia
Lekcja nr 12: Marka może popełnić błąd, ale nie może oszukać klienta
Lekcja nr 13: Im silniejszy brand, tym mniejsza presja na promocję sprzedaży
Lekcja nr 14: Chcąc stworzyć coś naprawdę wyjątkowego, warto eksperymentować – nawet w czasach kryzysu
Lekcja nr 15: Klucz do sukcesu w digital marketingu? Zwinność!
Lekcja nr 16: W marketingu można kontrolować ryzyko
Lekcja nr 17: Zwracaj uwagę na otoczenie
Lekcja nr 18: Obrazem mów to, co chcesz powiedzieć
Lekcja nr 19: Jeśli SEO ma być inwestycją w rozwój biznesu, musisz wyznaczyć cele – bez tego pozostanie kosztem
Lekcja nr 20: Klient ma zawsze rację – tylko co z tym zrobić?
Zapraszamy do lektury!