blog_small.png

20 lekcji o marketingu na 20-lecie Veneo

W tym roku mija 20 lat odkąd rozwijamy Marki w digitalu. Zaczynaliśmy, gdy ludzie „wdzwaniali” się do Internetu. Dziś, gdy świętujemy, ludzie dzwonią przez Internet. W tym czasie zrealizowaliśmy wiele Dobrych Projektów i pomogliśmy rozwinąć się wielu firmom. Od 20 lat bowiem rozgryzamy tajniki marketingu digitalowego, gromadzimy doświadczenie i budujemy kompetencje. 

Ważnym aspektem naszych działań jest edukowanie na temat rozmaitych aspektów marketingu, dlatego na naszych firmowych blogach (tutaj i na Veneo Performance) oraz w mediach społecznościowych można natknąć się na szereg treści, w których na bieżąco dzielimy się naszą wiedzą i spostrzeżeniami, głównie z obszaru digital marketingu. 

E-book 20 lekcji o marketingu

Na wyjątkową okazję, jaką jest 20-lecie naszej obecności na rynku, postanowiliśmy podzielić się najciekawszymi wnioskami na temat marketingu z perspektywy agencji digitalowej z 20-letnim stażem, ciekawymi doświadczeniami, dużymi ambicjami i chęcią na dalszy rozwój! Przygotowaliśmy e-book „20 lekcji o marketingu na 20-lecie Veneo”, w którym nasi specjaliści prezentują swój punkt widzenia na wybrane zagadnienia marketingowe – nie tylko z zakresu digital. 

Autorzy e-booka: 20 lekcji o marketingu na 20-lecie Veneo

Jakie lekcje przygotowaliśmy? 

Lekcja nr 1: Zrozum umysł Twojego klienta

Lekcja nr 2: Dane mogą powiedzieć Ci więcej, niż Twoje przekonania

Lekcja nr 3: O potrzebach konsumenckich, które w pewnym momencie przestają być aktualne 

Lekcja nr 4: Reklamy nie sprzedają? Poszukaj przyczyny

Lekcja nr 5: Format ma znaczenie

Lekcja nr 6: Nie musisz bezpośrednio komunikować tego, co sprzedajesz

Lekcja nr 7: Gdy pierwsze wrażenie chcesz zrobić dwa razy

Lekcja nr 8: Można sprzedać produkt, który nie istnieje

Lekcja nr 9: W mediach społecznościowych graj na wielu frontach

Lekcja nr 10: Gdy nie jesteś numerem 1, trzeba działać inaczej

Lekcja nr 11: Strategia naśladownictwa to najgorsza możliwa strategia

Lekcja nr 12: Marka może popełnić błąd, ale nie może oszukać klienta

Lekcja nr 13: Im silniejszy brand, tym mniejsza presja na promocję sprzedaży

Lekcja nr 14: Chcąc stworzyć coś naprawdę wyjątkowego, warto eksperymentować – nawet w czasach kryzysu

Lekcja nr 15: Klucz do sukcesu w digital marketingu? Zwinność!

Lekcja nr 16: W marketingu można kontrolować ryzyko

Lekcja nr 17: Zwracaj uwagę na otoczenie

Lekcja nr 18: Obrazem mów to, co chcesz powiedzieć

Lekcja nr 19: Jeśli SEO ma być inwestycją w rozwój biznesu, musisz wyznaczyć cele – bez tego pozostanie kosztem

Lekcja nr 20: Klient ma zawsze rację – tylko co z tym zrobić?

Zapraszamy do lektury!

E-book 20 lekcji o marketingu