Strategie marketingowe

„Powiedz mi, jakich marek używasz, a powiem ci, kim jesteś”

Ludzie kupują marki, a nie produkty. Buduj silną Markę!

W dzisiejszych wysoko konkurencyjnych czasach, rynek niemal w każdej kategorii produktowej i usługowej jest nasycony. Mamy mnóstwo produktów i usług. Dla konsumentów różnice miedzy nimi często są niezbyt wielkie. Dystrybucja również jest pełna. Dzięki Internetowi dociera niemal wszędzie. Do tego dochodzi łatwość i powszechność kopiowania rozwiązań produkcyjnych i dystrybucyjnych. W takich warunkach możesz albo obniżać ceny albo tchnąć w swoje produkty znaczenie. Czyli nadać im Markę.

Określenie tego znaczenia to określenie pozycjonowania Marki - to określenie pożądanego wyobrażenia i postrzegania Marki w głowach konsumentów. Pozycjonowanie Marki na poziomie emocjonalnym jest właśnie wynikiem strategii Marki.

Tak więc strategia marketingowa, inaczej strategia marki, to „pomysł na markę”.

Projektujemy Marki. Creativity first!