Wybierz kategorię
Dołącz do nas
Autor: Katarzyna Zegar
18 grudnia 2020
Koniec roku sprzyja podsumowaniom i wnioskom, a początek 2021 – planowaniu oraz wdrażaniu odpowiednich działań. Czas też wsłuchać się w najnowsze trendy w marketingu, ale… czy... ▶
Autor: Joanna Korczyk
24 listopada 2020
Rok 2020 dobiega końca. Nie był to łatwy czas, jednak jako agencja, dzięki elastyczności oraz umiejętności dostosowania się do sytuacji, możemy pochwalić się udanymi projektami!... ▶
5 listopada 2020
Troska o zdrowie – swoje i swoich bliskich – to jeden z najważniejszych celów. Taki stan rzeczy wynika nie tylko z obecnej sytuacji na świecie, lecz także przez wzgląd na hierarchię wartości... ▶
Autor: Małgorzata Bućko
12 czerwca 2020
Kilka tygodni temu na Facebooku pojawiła się zapowiedź Facebook Shops, czyli nowego narzędzia do sprzedaży online. Powstało ono w odpowiedzi na problemy małych... ▶
Autor: Michał Obłoj
21 maja 2020
Żyjemy w czasach, w których nieustannie poszukujemy nowych sposobów dotarcia do odbiorców. Agencje i działy marketingu prześcigają się w pomysłach, które przynoszą wymierne rezultaty dla... ▶
29 kwietnia 2020
Profil i komunikacja na LinkedIn to absolutne must-have dla firm z obszaru B2B. Dlaczego? Dlatego, że w tych branżach LinkedIn zdecydowanie lepiej przełoży się na sprzedaż produktów czy... ▶
5 marca 2020
Okrągły jubileusz to dla marki o silnej pozycji na rynku świetna okazja do podsumowań oraz pokazania, jak zmieniała się na przestrzeni lat. To również doskonały moment do wyrażenia, jak ważni są... ▶
Autor: Sebastian Filipowicz
4 lutego 2020
Wyobraźcie sobie taką sytuację – 74-letnia kobieta wrzuca kolaż 4 zdjęć na swojego Instagrama, opatruje go jednym zdaniem, a już dzień później miliony ludzi i firm udostępniają w swoich... ▶
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!