Lody Koral Ekipa – #BłogieChwile w czasie pandemii 01/07/2022 Kampanie reklamowe Hit marketingowy i sprzedażowy 2021 roku. Viral. Zmora dla rodziców. Istny „obłęd” trudny do zrozumienia przez starsze pokolenia. W czym tkwi sukces tej kampanii?
Najlepsze kampanie marketingowe 2021 w Veneo 01/07/2022 Kampanie marketingowe Poznaj topowe #DobreProjekty 2021 roku zrealizowane w Veneo z kategorii: social media, strategia, design, content marketing, strony WWW, SXO i performance.
Law is the limit, czyli reklama suplementów diety w Internecie 01/07/2022 Kampanie marketingowe Przedstawiamy kompletny, bezpłatny poradnik dotyczący marketingu suplementów diety.
Pozycjonowanie wizerunkowe, czyli jak zbudować pozytywny wizerunek w Sieci? 01/07/2022 Strategie marketingowe Jak budować zaufanie konsumentów do marki i jej produktów lub usług, by cieszyć się sukcesem w Internecie? Postaw na marketing wizerunkowy!
Analogowa marka w cyfrowym świecie 01/07/2022 Branding Czy „analogowa” marka ma jeszcze szansę na powodzenie w pędzącym i na wskroś cyfrowym świecie? Czy można ją atrakcyjnie promować w digitalu i czy ma szansę zaistnieć w internetowym świecie masowej konsumpcji treści i produktów?
Model Censydiam, czyli budowanie marki w oparciu o ludzkie motywacje 01/07/2022 Strategie marketingowe Czy wśród natłoku informacji, wchodzący na rynek brand jest jeszcze w stanie zaistnieć na dłużej w świadomości konsumenta? Tak - zacznij od jego motywacji!
Brand party, czyli co dziennikarz zobaczył(by) na imprezie Marki Koral 26/05/2022 Strategie marketingoweLeave a Comment on Brand party, czyli co dziennikarz zobaczył(by) na imprezie Marki Koral Zapraszamy na wirtualne brand party u Korala, uwiecznione w relacji dociekliwego dziennikarza... Co to jest brand party i dlaczego jest niedoceniane?
Model Censydiam, czyli budowanie marki w oparciu o ludzkie motywacje 09/05/2022 Strategie marketingoweLeave a Comment on Model Censydiam, czyli budowanie marki w oparciu o ludzkie motywacje Jeszcze kilkanaście lat temu firmy próbujące zaistnieć na rynku, zwykły zadawać sobie pytanie: „Jak mogę się przebić i zostać zauważonym?”. Współcześnie za sprawą rozwoju Internetu, mediów społecznościowych, a co się z tym wiąże szybkiego i stałego dostępu do informacji, stało się to zwyczajnie prostsze.