Skomplikowane związki, czyli relacja konsument-marka 08/02/2023 Strategie marketingoweLeave a Comment on Skomplikowane związki, czyli relacja konsument-marka Jednym z elementów prowadzenia skutecznej komunikacji marketingowej jest ciągłe badanie nastawienia konsumentów do marki.
ToFu, MoFu, BoFu, czyli idealny scenariusz Customer Journey 14/10/2022 Content MarketingLeave a Comment on ToFu, MoFu, BoFu, czyli idealny scenariusz Customer Journey Wiele tęgich głów próbowało znaleźć idealną definicję marketingu, zanim świat reklamy doszedł do satysfakcjonującego konsensusu – choć i dziś koszyk określeń tego pojęcia jest przecież bardzo duży.
Blog marki fashion – jak stworzyć internetowy magazyn modowy? 28/09/2022 Content MarketingLeave a Comment on Blog marki fashion – jak stworzyć internetowy magazyn modowy? Branża fashion wyznacza trendy nie tylko na pokazach mody czy na ulicy – robi to również w marketingu. Angażuje swoich odbiorców w wyjątkowo skuteczny sposób.
Efekt ROPO w branży farmaceutycznej – jak reklamować online, a sprzedawać offline? 21/09/2022 Strategie marketingoweLeave a Comment on Efekt ROPO w branży farmaceutycznej – jak reklamować online, a sprzedawać offline? Współcześnie zewsząd otoczeni jesteśmy coraz to nowszymi technologiami i co najważniejsze – chętnie korzystamy z udogodnień, których nam dostarczają.
Social listening, który buduje biznes, czyli jak za pomocą dialogu ze społecznością rozwijać produkty? 28/07/2022 Social MediaLeave a Comment on Social listening, który buduje biznes, czyli jak za pomocą dialogu ze społecznością rozwijać produkty? Nie ma dobrego związku bez zaangażowania, czyli uważnego słuchania drugiej strony i reagowania na jej potrzeby. Ta zasada ma zastosowanie również w przypadku związku marki z klientem.
Facebook i Instagram w 2022 – co się zmieniło? Co nas czeka? Przegląd „METAVERSE’OWEJ trawy” 09/07/2022 Social MediaLeave a Comment on Facebook i Instagram w 2022 – co się zmieniło? Co nas czeka? Przegląd „METAVERSE’OWEJ trawy” Platformy social mediowe cały czas ewoluują. Jedne funkcjonalności dodają, z innych rezygnują, a przy tym inspirują się sobą nawzajem. Czy działania te zawsze zmierzają w dobrą stronę?
Milionowe zasięgi i… fun! Czyli marka na TikToku 06/07/2022 Social MediaLeave a Comment on Milionowe zasięgi i… fun! Czyli marka na TikToku TikTok to platforma, na której błyskawicznie można zrobić „karierę”, a w przypadku marki – szybko zdobyć dużą liczbę widzów i followersów. Dlaczego tak łatwo (a jednocześnie trudno, nie mając odpowiedniej wiedzy) wybić się na TikToku?
5 topowych nowości na Instagramie 01/07/2022 Social Media Oto lista 5 najważniejszych nowości z praktycznymi przykładami, które pozwolą Twojej marce pozostać na topie i osiągać lepsze wyniki!