Prowadzenie profilu na Facebooku – jak być skutecznym? 05/12/2019 Social MediaLeave a Comment on Prowadzenie profilu na Facebooku – jak być skutecznym? Obecność w świecie social media to dziś nie tylko dodatkowa możliwość promocji swojej marki, ale wręcz obowiązek jej promowania. Szacuje się, że obecnie 82% polskich internautów korzysta codziennie z serwisu Facebook.
Social to nie tylko selling – jak biznesowo wykorzystać media społecznościowe? 21/10/2019 Strategie marketingoweLeave a Comment on Social to nie tylko selling – jak biznesowo wykorzystać media społecznościowe? W ostatnich latach social media wprost zawładnęły naszą rzeczywistością. Szukamy tu newsów, inspiracji, najlepszych okazji czy wreszcie kontaktów – również zawodowych.
Nowe atrybuty Google: „sponsored” i „ugc”. Czym są i jak działają? 18/09/2019 Google MarketingLeave a Comment on Nowe atrybuty Google: „sponsored” i „ugc”. Czym są i jak działają? Wprowadzony blisko piętnaście lat temu Google’owski atrybut nofollow ewoluował.
Rodzice w social mediach, jak nakłonić ich do zakupu produktów 27/08/2019 Social MediaLeave a Comment on Rodzice w social mediach, jak nakłonić ich do zakupu produktów Rodzice zawsze chcą wszystkiego, co najlepsze dla swoich pociech i trudno się im dziwić. Odpowiedź na tę potrzebę, to poważne komunikacyjne wyzwanie, ponieważ z jednej strony jest to grupa bardzo otwarta na wiedzę, oraz ciekawa świata, z drugiej jednak wymagająca i surowa widownia.
WordPress czy Autorski CMS 26/08/2019 WWWLeave a Comment on WordPress czy Autorski CMS Strona internetowa to podstawowe narzędzie w niemal każdej strategii marketingu internetowego. Narzędzie, które może przełożyć się na ogromny sukces, lub kolosalne straty kładąc całą kampanię promocyjną.
Co to jest Crawl Budget? 29/07/2019 Google MarketingLeave a Comment on Co to jest Crawl Budget? Crawl Budget jest czymś o co powinny się obawiać głownie duże strony, zawierające więcej niż kilka tysięcy adresów URL, jak np. duże sklepy e-comerce.
Audyt social media, SEO, UX – co musisz o nich wiedzieć 25/07/2019 Digital consultingLeave a Comment on Audyt social media, SEO, UX – co musisz o nich wiedzieć Prowadzenie swojego biznesu, gdzie jednym z kanałów dotarcia jest Internet, to ciągła, nieustająca pogoń za maksymalizacją zysku oraz innych ustalonych celów biznesowych.
Grzechy główne początkujących copywriterów 21/06/2019 Google MarketingLeave a Comment on Grzechy główne początkujących copywriterów Początki w fachu copywritera potrafią być najeżone wybojami, zwłaszcza gdy z wytycznych łypią na piszącego tajemnicze algorytmy wyszukiwarki, którym trzeba się bezwzględnie podporządkować.