gruszka2.png

Digitalowy Marketing Funcjonalny

Performance marketing

W działaniach biznesowych ważne jest efektywne podejście. W końcu każda firma powstała po to, by czerpano z niej zyski. Nic więc dziwnego, że performance marketing, zwany również marketingiem efektywnościowym, cieszy się coraz większą popularnością.

Czym jest Performance Marketing

Performance marketing to, najprościej mówiąc, rodzaj działań marketingowych zmierzających do zaangażowania potencjalnych klientów w oczekiwane przez nas zadania. W zależności od rodzaju biznesu i celów marketingowych jest to na przykład wejście na stronę, kliknięcie w banner, wypełnienie formularza, wysłanie zapytania, czy złożenie zamówienia.

W performance marketingu żadnej decyzji nie podejmuje się na podstawie subiektywnych wrażeń, dlatego tak ważne jest stosowanie odpowiednich narzędzi analitycznych do oceny i optymalizacji kampanii reklamowych. Dobiera się je indywidualnie, w zależności od typu strony, rodzaju biznesu, grupy docelowej czy wybranych kanałów promocji.

W Veneo działamy w oparciu o bardzo obiektywny, oparty na głębokiej analizie i stałym monitoringu efektów model Performance’u Funkcjonalnego. To nasza autorska formuła strategii efektywnościowej, która sprawia, że jesteśmy w stanie czuwać nad ścieżką zakupową klienta, a nawet aktywnie ją projektować. Na każdym etapie customer journey, czyli wszędzie tam, gdzie klient styka się z Marką, spotyka się ze spójnym przekazem, czego efekty są odczuwalne dla Marki także w dłuższym horyzoncie czasowym. Jak to możliwe? Skontaktuj się z nami, chętnie opowiemy Ci o tym więcej!


banner_performance