blog_small.png

Pora na podsumowanie roku, czyli najlepsze kampanie marketingowe 2020 zrealizowane w Veneo

Rok 2020 dobiega końca. Nie był to łatwy czas, jednak jako agencja, dzięki elastyczności oraz umiejętności dostosowania się do sytuacji, możemy pochwalić się udanymi projektami! Przedstawiamy po 3 najciekawsze z poszczególnych dziedzin: content marketingu, social media, stron www, akcji specjalnych, kampanii adsowych oraz SEO/SXO.

Top 3 – kampanie Facebook Ads i Google Ads


1. Brubeck – trenuj i czuj się swobodnie!

Brubeck to topowa polska marka odzieży termoaktywnej, sportowej i outdoorowej oraz bawełnianej i wełnianej bielizny bezszwowej. Dobry produkt i umiejętnie prowadzona kampania Facebook Ads i Google Ads w 2020 roku zapewnia naszemu klientowi regularny wzrost ilości transakcji oraz przychodów. Godny odnotowania jest ROAS na poziomie 937 % (Google Ads) i 688% (Facebook Ads).

reklama brubeck na facebooku

2. Koral – Koral Dance Show, strategiczne podejście do zaangażowania użytkowników

Planując kampanię reklamową konkursu tanecznego Koral Dance Show z gwiazdami, postanowiliśmy postawić na dobrą strategię zaangażowania użytkowników. Zaczęliśmy od teaserów w postaci postów w social mediach, wideo oraz banerów. Po starcie konkursu, za pomocą kreacji z nagrodami oraz ambasadorami akcji, poszerzaliśmy zasięg, wykorzystując jednocześnie listy remarketingowe zebrane na etapie teaserów. Kolejne kreacje remarketingowe to już spersonalizowane komunikaty, w zależności od tego, czym konkretnie użytkownik wcześniej się zainteresował oraz przypomnienie o zakończeniu konkursu. Pokonkursowa aktywność reklamowa zachęcała do głosowania na najlepsze wideo. Oprócz Facebook Ads i Google Ads konkurs promowany był również mocno w social mediach oraz na profilach własnych gwiazd na Instagramie i Insta Stories. Unikalna formuła, adekwatna komunikacja, gwiazdy tańca oraz czarodzieje z działów Social Media i Veneo Performance, sprawili, że akcja cieszyła się dużym powodzeniem. Reklamy konkursu wyświetliły się niemal 20 000 000 razy!

3. MagMac – 4-krotnie większe przychody!

Z e-commerce’m z odzieżą damską MagMac.pl rozpoczęliśmy współpracę w maju 2019 r. Nieustanna praca nad optymalizacją kampanii, wdrożenie innowacji technicznych oferowanych przez Google oraz reagowanie na zmiany w zachowaniach konsumentów w związku z pandemią koronawirusa, pozwoliły na czterokrotne zwiększenie przychodów w okresie kwiecień-październik 2020 r. (w porównaniu do kwietnia-października 2019), przy zachowaniu ROAS na pożądanym dla klienta poziomie.

wykres przychodów dla MagMac

Potrzebujesz zwiększyć przychody lub liczbę konwersji? Skontaktuj się z nami >

Przejdź do następnej strony, by poznać Top 3 projektów SEO/SXO 2020 r. >

Strony: 1 2 3 4 5 6