Brubeck to topowa polska marka odzieży termoaktywnej, sportowej i outdoorowej oraz bawełnianej i wełnianej bielizny bezszwowej. Dobry produkt i umiejętnie prowadzona kampania Facebook Ads i Google Ads w 2020 roku zapewnia naszemu klientowi regularny wzrost ilości transakcji oraz przychodów. Godny odnotowania jest ROAS na poziomie 937 % (Google Ads) i 688% (Facebook Ads).
Planując kampanię reklamową konkursu tanecznego Koral Dance Show z gwiazdami, postanowiliśmy postawić na dobrą strategię zaangażowania użytkowników. Zaczęliśmy od teaserów w postaci postów w social mediach, wideo oraz banerów. Po starcie konkursu, za pomocą kreacji z nagrodami oraz ambasadorami akcji, poszerzaliśmy zasięg, wykorzystując jednocześnie listy remarketingowe zebrane na etapie teaserów. Kolejne kreacje remarketingowe to już spersonalizowane komunikaty, w zależności od tego, czym konkretnie użytkownik wcześniej się zainteresował oraz przypomnienie o zakończeniu konkursu. Pokonkursowa aktywność reklamowa zachęcała do głosowania na najlepsze wideo. Oprócz Facebook Ads i Google Ads konkurs promowany był również mocno w social mediach oraz na profilach własnych gwiazd na Instagramie i Insta Stories. Unikalna formuła, adekwatna komunikacja, gwiazdy tańca oraz czarodzieje z działów Social Media i Veneo Performance, sprawili, że akcja cieszyła się dużym powodzeniem. Reklamy konkursu wyświetliły się niemal 20 000 000 razy!
Z e-commerce’m z odzieżą damską MagMac.pl rozpoczęliśmy współpracę w maju 2019 r. Nieustanna praca nad optymalizacją kampanii, wdrożenie innowacji technicznych oferowanych przez Google oraz reagowanie na zmiany w zachowaniach konsumentów w związku z pandemią koronawirusa, pozwoliły na czterokrotne zwiększenie przychodów w okresie kwiecień-październik 2020 r. (w porównaniu do kwietnia-października 2019), przy zachowaniu ROAS na pożądanym dla klienta poziomie.
Potrzebujesz zwiększyć przychody lub liczbę konwersji? Skontaktuj się z nami >
Przejdź do następnej strony, by poznać Top 3 projektów SEO/SXO 2020 r. >