blog_small.png

Pora na podsumowanie roku, czyli najlepsze kampanie marketingowe 2020 zrealizowane w Veneo

Kampanie reklamowe
Pora na podsumowanie roku, czyli najlepsze kampanie marketingowe 2020 zrealizowane w Veneo

Rok 2020 dobiega końca. Nie był to łatwy czas, jednak jako agencja, dzięki elastyczności oraz umiejętności dostosowania się do sytuacji, możemy pochwalić się udanymi projektami! Przedstawiamy po 3 najciekawsze z poszczególnych dziedzin: content marketingu, social media, stron www, akcji specjalnych, kampanii adsowych oraz SEO/SXO.

Top 3 projekty SEO/SXO - Veneo 2020

1. Dawniej Bayer Animal Health, aktualnie Elanco Poland - mojzdrowyfutrzak.bayer.com

Serwis Mój Zdrowy Futrzak pozycjonujemy już od kwietnia 2019 roku. Od tego czasu ruch organiczny wzrósł o prawie 726,36%. W czerwcu 2020 roku serwis poddany został migracji. W jej wyniku zdrowyfutrzak.pl zmienił się w mojzdrowyfutrzak.bayer.com. Migracja została przeprowadzona przez klienta z uwzględnieniem wytycznych naszych specjalistów. Naszym tegorocznym sukcesem było osiągnięcie w krótkim czasie bardzo szybkiego wzrostu w wynikach wyszukiwania nowego serwisu. Najważniejszymi czynnikami sukcesu, prócz działań optymalizacyjnych on-site, były: odpowiednio przygotowany unikatowy content oraz działania off-site, czyli rozważny link building. Rok 2020 kończymy na bardzo wysokich pozycjach. Liczba fraz, które gwarantują nam 3 najlepsze pozycje w Google na obecną chwilę liczy ponad 200, natomiast w 10 pierwszych wynikach wyszukiwania serwis pojawia się na ponad 750 fraz!

Mój zdrowy futrzak. PozycjeTop 3

Mój zdrowy futrzak. Pozycje Top 10

 

2. 7R – 7rsa.pl

7R to firma specjalizująca się w dostarczaniu nowoczesnych powierzchni magazynowych, realizująca inwestycje dla klientów z całej Polski. Dzięki regularnym działaniom SEO uzyskujemy regularny wzrost liczby użytkowników – o ponad 57% większy niż o tej porze w zeszłym roku. Notujemy też coraz więcej fraz, na które wykonana przez nas strona 7rsa.pl uzyskuje topowe pozycje w Google. Naszym głównym celem jest śledzenie zdarzeń w serwisie związanych z interakcją użytkowników, rozumianą jako kliknięcie użytkownika w adres e-mail lub numer telefonu, które są widoczne na każdej ze stron projektów oraz inwestycji. Statystyki mówią, że o ile na początku naszej współpracy w kwietniu 2019 r. serwis uzyskał 33 tego typu interakcje, tak rok później w maju 2020 r. za naszą sprawą osiągnął rekordową ilość – 283 interakcje, czyli o prawie 758% więcej!

Cele dla serwisu 7r

 

3. Galeria Ram – e-commerce Aluramy.pl

Do grona naszych stałych klientów należy Galeria Ram wraz ze swoim e-commercem aluramy.pl. Dla sklepu internetowego oferującego ramy do obrazów i zdjęć, poprzez działania SEO w 2020 roku, zdobyliśmy w Google kilka direct answears (pozycji 0), czyli bezpośrednich odpowiedzi wraz z tekstem i zdjęciem na wpisane przez użytkownika w wyszukiwarkę frazy. Rok 2020 to również rok wzrostu organicznych odwiedzin aż o 46,90% w stosunku do roku 2019.

Aluramy - pozycja 0 w Google

 

Aluramy - pozycja 0 w Google c.d.

Potrzebujesz audytu lub współpracy z zakresu SEO/SXO? Skontaktuj się z nami >