Pozycjonowanie wizerunkowe, czyli jak zbudować pozytywny wizerunek w Sieci? 01/07/2022 Strategie marketingowe Jak budować zaufanie konsumentów do marki i jej produktów lub usług, by cieszyć się sukcesem w Internecie? Postaw na marketing wizerunkowy!
Analogowa marka w cyfrowym świecie 01/07/2022 Branding Czy „analogowa” marka ma jeszcze szansę na powodzenie w pędzącym i na wskroś cyfrowym świecie? Czy można ją atrakcyjnie promować w digitalu i czy ma szansę zaistnieć w internetowym świecie masowej konsumpcji treści i produktów?
Model Censydiam, czyli budowanie marki w oparciu o ludzkie motywacje 01/07/2022 Strategie marketingowe Czy wśród natłoku informacji, wchodzący na rynek brand jest jeszcze w stanie zaistnieć na dłużej w świadomości konsumenta? Tak - zacznij od jego motywacji!
Brand party, czyli co dziennikarz zobaczył(by) na imprezie Marki Koral 26/05/2022 Strategie marketingoweLeave a Comment on Brand party, czyli co dziennikarz zobaczył(by) na imprezie Marki Koral Zapraszamy na wirtualne brand party u Korala, uwiecznione w relacji dociekliwego dziennikarza... Co to jest brand party i dlaczego jest niedoceniane?
Model Censydiam, czyli budowanie marki w oparciu o ludzkie motywacje 09/05/2022 Strategie marketingoweLeave a Comment on Model Censydiam, czyli budowanie marki w oparciu o ludzkie motywacje Jeszcze kilkanaście lat temu firmy próbujące zaistnieć na rynku, zwykły zadawać sobie pytanie: „Jak mogę się przebić i zostać zauważonym?”. Współcześnie za sprawą rozwoju Internetu, mediów społecznościowych, a co się z tym wiąże szybkiego i stałego dostępu do informacji, stało się to zwyczajnie prostsze.
Analogowa marka w cyfrowym świecie 01/04/2022 BrandingLeave a Comment on Analogowa marka w cyfrowym świecie Czy „analogowa” marka ma jeszcze szansę na powodzenie w pędzącym i na wskroś cyfrowym świecie? Czy można ją atrakcyjnie promować w digitalu i czy ma szansę zaistnieć w internetowym świecie masowej konsumpcji treści i produktów?
Pozycjonowanie wizerunkowe, czyli jak zbudować pozytywny wizerunek w Sieci? 28/02/2022 Strategie marketingoweLeave a Comment on Pozycjonowanie wizerunkowe, czyli jak zbudować pozytywny wizerunek w Sieci? Pandemia koronawirusa znacząco wpłynęła na proces sprzedaży i sposób podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów, a związany z nią kryzys gospodarczy umocnił pewien trend w marketingu online – chodzi o łączenie działań wizerunkowych i sprzedażowych, czyli dążenie do realnego wzrostu biznesu przy jednoczesnym budowaniu właściwego wizerunku i pozycjonowania marki.
Digital postpandemiczny, czyli 5 trendów marketingowych na 2022 rok 23/12/2021 Strategie marketingoweLeave a Comment on Digital postpandemiczny, czyli 5 trendów marketingowych na 2022 rok Nie jest do końca prawdą, że przełom grudnia i stycznia to w marketingu „sezon ogórkowy”, ale praktyka pokazuje, że zawsze znajdzie się nieco czasu wolnego na zrobienie podsumowania ostatniego roku, czy opracowanie tekstu dotyczącego przewidywań trendów na kolejne 12 miesięcy.