Pokolenia konsumentów. Jak do nich dotrzeć, żeby nas słuchali… i kupowali? 03/04/2023 Strategie marketingoweLeave a Comment on Pokolenia konsumentów. Jak do nich dotrzeć, żeby nas słuchali… i kupowali? Czy babcię zauroczy młody influencer? Czego generacja X szuka na YouTubie? Czy Milenialsi wyleczyli się z FOMO? Czy warto robić kampanie Facebook Ads dla Zetek? Jak robić SEO dla pokolenia Alfa?
Marketing społecznie odpowiedzialny – nowe oblicze budowania relacji z klientem 16/03/2023 Strategie marketingoweLeave a Comment on Marketing społecznie odpowiedzialny – nowe oblicze budowania relacji z klientem Cause Related Marketing, czyli marketing społecznie odpowiedzialny to odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów. Na czym polega i jak dobrze go prowadzić?
Marki w czasach kryzysu klimatycznego. Analiza wybranych przykładów 24/02/2023 Kampanie reklamoweLeave a Comment on Marki w czasach kryzysu klimatycznego. Analiza wybranych przykładów Zbliżającą się katastrofę klimatyczną można porównać do Titanica, który właśnie otarł się o skałę – poszycie pęka, woda wlewa się do dolnych grodzi, jeszcze nie ma powszechnej paniki, ale widmo wielkiej tragedii coraz wyraźniej rysuje się na horyzoncie.
Skomplikowane związki, czyli relacja konsument-marka 08/02/2023 Strategie marketingoweLeave a Comment on Skomplikowane związki, czyli relacja konsument-marka Jednym z elementów prowadzenia skutecznej komunikacji marketingowej jest ciągłe badanie nastawienia konsumentów do marki.
ToFu, MoFu, BoFu, czyli idealny scenariusz Customer Journey 14/10/2022 Content MarketingLeave a Comment on ToFu, MoFu, BoFu, czyli idealny scenariusz Customer Journey Wiele tęgich głów próbowało znaleźć idealną definicję marketingu, zanim świat reklamy doszedł do satysfakcjonującego konsensusu – choć i dziś koszyk określeń tego pojęcia jest przecież bardzo duży.
Blog marki fashion – jak stworzyć internetowy magazyn modowy? 28/09/2022 Content MarketingLeave a Comment on Blog marki fashion – jak stworzyć internetowy magazyn modowy? Branża fashion wyznacza trendy nie tylko na pokazach mody czy na ulicy – robi to również w marketingu. Angażuje swoich odbiorców w wyjątkowo skuteczny sposób.
Efekt ROPO w branży farmaceutycznej – jak reklamować online, a sprzedawać offline? 21/09/2022 Strategie marketingoweLeave a Comment on Efekt ROPO w branży farmaceutycznej – jak reklamować online, a sprzedawać offline? Współcześnie zewsząd otoczeni jesteśmy coraz to nowszymi technologiami i co najważniejsze – chętnie korzystamy z udogodnień, których nam dostarczają.
Social listening, który buduje biznes, czyli jak za pomocą dialogu ze społecznością rozwijać produkty? 28/07/2022 Social MediaLeave a Comment on Social listening, który buduje biznes, czyli jak za pomocą dialogu ze społecznością rozwijać produkty? Nie ma dobrego związku bez zaangażowania, czyli uważnego słuchania drugiej strony i reagowania na jej potrzeby. Ta zasada ma zastosowanie również w przypadku związku marki z klientem.