Veneo vs. AI – jak nowe technologie zmieniają nasze podejście do pracy i sposób myślenia o biznesie Klientów? 14/06/2023 Digital consultingLeave a Comment on Veneo vs. AI – jak nowe technologie zmieniają nasze podejście do pracy i sposób myślenia o biznesie Klientów? Jak bardzo najnowsze narzędzia AI zmieniają naszą pracę? W jakich zadaniach stanowią nieocenioną pomoc, a które obszary wciąż wymagają pełnej kontroli marketera?
Trendy na TikToku w 2023 roku 30/05/2023 Social MediaLeave a Comment on Trendy na TikToku w 2023 roku „Widziałem to na TikToku” – brzmi znajomo? Z pewnością usłyszałaś/eś to zdanie przynajmniej raz w życiu. Czym jest TikTok, do kogo jest kierowany i o co w nim chodzi?
Pokolenia konsumentów. Jak do nich dotrzeć, żeby nas słuchali… i kupowali? 03/04/2023 Strategie marketingoweLeave a Comment on Pokolenia konsumentów. Jak do nich dotrzeć, żeby nas słuchali… i kupowali? Czy babcię zauroczy młody influencer? Czego generacja X szuka na YouTubie? Czy Milenialsi wyleczyli się z FOMO? Czy warto robić kampanie Facebook Ads dla Zetek? Jak robić SEO dla pokolenia Alfa?
Marketing społecznie odpowiedzialny – nowe oblicze budowania relacji z klientem 16/03/2023 Strategie marketingoweLeave a Comment on Marketing społecznie odpowiedzialny – nowe oblicze budowania relacji z klientem Cause Related Marketing, czyli marketing społecznie odpowiedzialny to odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów. Na czym polega i jak dobrze go prowadzić?
Marki w czasach kryzysu klimatycznego. Analiza wybranych przykładów 24/02/2023 Kampanie reklamoweLeave a Comment on Marki w czasach kryzysu klimatycznego. Analiza wybranych przykładów Zbliżającą się katastrofę klimatyczną można porównać do Titanica, który właśnie otarł się o skałę – poszycie pęka, woda wlewa się do dolnych grodzi, jeszcze nie ma powszechnej paniki, ale widmo wielkiej tragedii coraz wyraźniej rysuje się na horyzoncie.
Skomplikowane związki, czyli relacja konsument-marka 08/02/2023 Strategie marketingoweLeave a Comment on Skomplikowane związki, czyli relacja konsument-marka Jednym z elementów prowadzenia skutecznej komunikacji marketingowej jest ciągłe badanie nastawienia konsumentów do marki.
ToFu, MoFu, BoFu, czyli idealny scenariusz Customer Journey 14/10/2022 Content MarketingLeave a Comment on ToFu, MoFu, BoFu, czyli idealny scenariusz Customer Journey Wiele tęgich głów próbowało znaleźć idealną definicję marketingu, zanim świat reklamy doszedł do satysfakcjonującego konsensusu – choć i dziś koszyk określeń tego pojęcia jest przecież bardzo duży.
Blog marki fashion – jak stworzyć internetowy magazyn modowy? 28/09/2022 Content MarketingLeave a Comment on Blog marki fashion – jak stworzyć internetowy magazyn modowy? Branża fashion wyznacza trendy nie tylko na pokazach mody czy na ulicy – robi to również w marketingu. Angażuje swoich odbiorców w wyjątkowo skuteczny sposób.