Gdy zwrot „OK Boomer” nabiera nowego znaczenia… 23/01/2024 Strategie marketingoweLeave a Comment on Gdy zwrot „OK Boomer” nabiera nowego znaczenia… Nasze społeczeństwo jest spolaryzowane. Rozwarstwienie dotyczy nie tylko poziomu politycznego, ale również pokoleniowego.
Kampanie efektywnościowe vs. AI – czy sztuczna inteligencja w kampaniach płatnych to zupełna nowość? 29/08/2023 Google MarketingLeave a Comment on Kampanie efektywnościowe vs. AI – czy sztuczna inteligencja w kampaniach płatnych to zupełna nowość? Sztuczna inteligencja to w ostatnim czasie temat wielu dyskusji, zwłaszcza w świecie marketingu. Poruszane tematy dotyczą wielu zagadnień – od aspektów prawnych, przez efektywność narzędzi AI, aż po rozważania nad przyszłością specjalistów z branży.
Grafika & UX vs. AI – jak korzystać z nowych technologii i nie zatracić twórczego ducha? 02/08/2023 Content MarketingLeave a Comment on Grafika & UX vs. AI – jak korzystać z nowych technologii i nie zatracić twórczego ducha? Ostatnie miesiące to czas szalonego wręcz tempa rozwoju sztucznej inteligencji. Narzędzia wykorzystujące sieci neuronowe z dnia na dzień pokazywały coraz to większe możliwości.
Nadszedł koniec ery influencerów? 31/07/2023 Content MarketingLeave a Comment on Nadszedł koniec ery influencerów? Influencerzy będą wkrótce wracać do „normalnej” ośmiogodzinnej pracy na etat, bo skończy się na nich popyt?
Jak reklamować wyroby medyczne, czyli „Law is the limit vol. 2” 24/07/2023 Content MarketingLeave a Comment on Jak reklamować wyroby medyczne, czyli „Law is the limit vol. 2” Co wolno, a czego nie wolno i jak prowadzić komunikację w digitalu, by nie narazić się na administracyjne kary pieniężne?
Social Media i Influencer Marketing vs. AI – jak korzystać z technologii AI i pozostać „social”? 19/07/2023 Social MediaLeave a Comment on Social Media i Influencer Marketing vs. AI – jak korzystać z technologii AI i pozostać „social”? W obliczu naszych codziennych wyzwań, sztuczna inteligencja dała się poznać jako narzędzie ułatwiające pracę, z drugiej strony – jako zagrożenie dla części stanowisk w branży marketingu.
SEO vs. AI – jak wykorzystać sztuczną inteligencję w pozycjonowaniu stron internetowych? 07/07/2023 Google MarketingLeave a Comment on SEO vs. AI – jak wykorzystać sztuczną inteligencję w pozycjonowaniu stron internetowych? Coraz częściej pojawiają się więc pytania na temat tego, czy AI jest realnym zagrożeniem dla specjalistów. Warto natomiast skupić się raczej na szerokich możliwościach sztucznej inteligencji, których świadome wykorzystanie może zwiększyć skuteczność, wydajność oraz szybkość pracy każdego SEOwca.
Content & Kreacja vs. AI – jak Chat GPT-4 może pomóc w pracy content marketingowca? 20/06/2023 Content MarketingLeave a Comment on Content & Kreacja vs. AI – jak Chat GPT-4 może pomóc w pracy content marketingowca? Tworzenie konspektów artykułów, mailingów, generowanie pomysłów na aktywację konsumencką, a może wsparcie przy researchu i korekcie tekstu? Sprawdź, w czym może pomóc Ci sztuczna inteligencja w codziennej, agencyjnej pracy.