Żegnaj Google AdWords. Witaj Google Ads! 05/07/2018 Google MarketingLeave a Comment on Żegnaj Google AdWords. Witaj Google Ads! 24 lipca specjalistów SEM czeka zmiana. Będą pracować w nowym „środowisku”, już nie Google AdWords, lecz Google Ads. Co niesie za sobą rebranding systemu reklamowego internetowego giganta z Mountain View?
Veneo najszybciej rosnącą agencją interaktywną w Polsce 01/03/2018 Digital consultingLeave a Comment on Veneo najszybciej rosnącą agencją interaktywną w Polsce W opublikowanym wczoraj rankingu agencji interaktywnych Interaktywnie.com debiutujące w zestawieniu Veneo zajęło od razu miejsce w pierwszej dziesiątce.
Nowy algorytm na Facebooku – co oznacza dla marek, czyli jak być bardziej „social”? 19/01/2018 Social MediaLeave a Comment on Nowy algorytm na Facebooku – co oznacza dla marek, czyli jak być bardziej „social”? 12 stycznia Mark Zuckerberg poinformował o planowanych zmianach w sposobie wyświetlania treści w News feedach użytkowników. Nowa aktualizacja ma zagwarantować społeczności dostęp do interesujących treści, które inicjują dyskusję i pogłębiają relacje.
Dopasowanie reklam AdWords do klienta już nie tylko za pomocą maili 29/12/2017 Google MarketingLeave a Comment on Dopasowanie reklam AdWords do klienta już nie tylko za pomocą maili Google nieustannie udoskonala oferowane przez siebie narzędzia, udostępniając nowe funkcjonalności. W grudniu 2017 wprowadzona została kolejna innowacja. Obecnie firmy korzystające z Google AdWords mogą lepiej targetować swoje kampanie nie tylko wprowadzając do interfejsu listę maili obecnych już klientów, ale także poprzez ich numery telefonu.
Historia reklamy online w Polsce 20/12/2017 Strategie marketingoweLeave a Comment on Historia reklamy online w Polsce Widoczne na polskim rynku digital zmiany w planowaniu mediów związane są przede wszystkim z rozwojem technologii umożliwiających coraz bardziej precyzyjne targetowanie reklamy do coraz lepiej opisanego odbiorcy. Duże znaczenie ma też pojawienie się światowych graczy, którzy wraz z nową powierzchnią reklamową są jednym z głównych dostawców tychże technologii.
Dlaczego decydujemy się na influencer marketing? 18/12/2017 Kampanie reklamoweLeave a Comment on Dlaczego decydujemy się na influencer marketing? Influencer marketing is the new bez wątpienia buduje swoją przewagę nad mediami tradycyjnymi. Z roku na rok, z minuty na minutę, z suba na suba. Dlaczego już 26% Polaków przyznaje, że nie kieruje się klasyczną reklamą? Przyczyn jest wiele, jednak na samym początku zwróćmy uwagę na korzyści i aspekty współpracy pomiędzy markami a influencerami.
Jak performance zmienił podejście do marketingu w sektorze FMCG 21/11/2017 Kampanie reklamoweLeave a Comment on Jak performance zmienił podejście do marketingu w sektorze FMCG Do niedawna performance był kojarzony tylko z rozwojem e-handlu oraz branży e-commerce. Mierzalność działań marketingowych zwłaszcza w tych obszarach jest niezwykle ważna. Od jakiegoś czasu jednak, mamy do czynienia z performance marketingiem, nie tylko w kontekście sprzedaży online.
Veneo na SEMcampie 23/10/2017 Google MarketingLeave a Comment on Veneo na SEMcampie SEMcamp to konferencja, na którą z chęcią przyjeżdżają specjaliści branży SEM. Podczas cyklicznych spotkań, praktycy dzielą się wiedzą z zagadnień performance marketingu. Jest to również świetna okazja na wymianę doświadczeń, spostrzeżeń oraz opinii, na temat wprowadzanych zmian, czy po prostu networking.