blog_small.png

Law is the limit, czyli reklama suplementów diety w Internecie

Jak reklamować suplementy diety w Internecie zgodnie z prawem, nie narażając producenta na finansowe straty? Czy w tej branży jest miejsce na kreatywność? O tym przeczytasz w kompletnym, bezpłatnym poradniku dotyczącym marketingu suplementów diety.

Istnieją branże, w których atrakcyjna, skuteczna i jednocześnie merytorycznie poprawna promocja asortymentu w Internecie jest ogromnym wyzwaniem dla marketerów. Jedną z nich jest branża suplementów diety. Reklama tej kategorii produktów podlega ścisłym regulacjom prawnym, a odpowiedzialność za sposób ich przedstawiania spoczywa na producencie. Dlatego tak ważne dla producenta, który chce promować suplementy diety w digitalu jest, by komunikację planował i nadzorował komplementarny zespół złożony ze specjalistów poszczególnych działów, brand managerów oraz agencji marketingowej doświadczonej w tym temacie.

Reklama suplementów diety w pigułce

Chcąc posiąść niezbędną wiedzę – od A do Z – przydatny będzie kompletny przewodnik, który pomoże odnaleźć się w licznych regulacjach prawnych, zakazach, nakazach oraz przedstawi kodeks dobrych praktyk reklamy suplementów diety. Poradnik, który zainspiruje i podpowie, jak sprzedawać suplementy diety w Internecie i jak powinien wyglądać dobry marketing suplementów diety. Opracowaliśmy go i teraz dzielimy się wiedzą z innymi.

button

Znamy się na komunikacji suplementów diety w Internecie – zdobyliśmy doświadczenie pracując dla marek: Doppelherz, Bi.Bran, Grinday, ActiveLab, Tantus, Hempking – dlatego chętnie wesprzemy również Ciebie w promocji Twoich produktów. Jako agencja działamy w modelu DMF – Digitalowego Marketingu Funkcjonalnego, więc oprócz dobrej, merytorycznej i poprawnej komunikacji zadbamy o rezultaty biznesowe.

Zachęcamy do pobrania JEDYNEGO TAKIEGO PORADNIKA W FORMIE E-BOOKA: „Law is the limit. Reklama internetowa w branży suplementów diety”, który powstał dzięki wiedzy i doświadczeniu zgromadzonym podczas współpracy z Klientami agencji Veneo – głównie marką Doppelherz. Zgromadzona w nim wiedza będzie przydatna zarówno dla marketerów, którzy po raz pierwszy mają do czynienia z przygotowaniem działań reklamowych dla specyficznej branży suplementów diety, jak i dla specjalistów, którzy chcą zweryfikować stan swojej wiedzy.

W poradniku znajdziesz:

  • dane o rynku suplementów diety w Polsce
  • wiedzę na temat kategorii suplementów diety
  • uregulowania prawne, reguły stosowane w reklamie suplementów diety oraz kodeks dobrych praktyk reklamy suplementów diety
  • specyficzne wytyczne do budowania przekazu reklamowego
  • przykłady dobrych praktyk i pomocne wskazówki pozwalające na dostosowanie komunikacji marketingowej do regulacji prawnych

 

Kliknij i pobierz e-book:

„Law is the limit. Reklama internetowa w branży suplementów diety – poradnik dla marketera”!

button