Dodaj ciekawe zdjecie i opatrz je opisem kończącym się na słowo „to”! A potem sledź ilu osobom „to” się spodobało i wygrywaj nagrody! Dla wszystkich, którzy lubią dobrą zabawę w Internecie pod koniec kwietnia 2011 roku w sieci pojawił się nowy serwis - www.to.gazeta.pl

Zabawa w „ to” polega na wgraniu swojej grafiki z dysku komputera do serwisu www.to.gazeta.pl i śledzeniu ilu osobom się ona spodobała. Każda grafika musi być opatrzona komentarzem wgrywającego – opis musi zawierać słowo „to”.

Internauci mogą głosować na grafiki, które przypadną im do gustu. Na daną grafikę każdy może oddać tylko jeden głos dziennie. Każda z nich ma swój licznik głosów – ilość głosów oddanych na nią począwszy od jej pojawienia się w serwisie a także ilość głosów oddanych na nią w danym dniu. Każdego dnia wyłaniana jest zwycięska grafika - zwyciezcą dnia zostaje ta, która zdobyła najwięcej głosów poprzedniego dnia. Redakcja www.gazeta.pl prowadzi ponadto konkurs tygodniowy - raz na tydzień wybiera „to”, które jej zdaniem jest najlepsze. Po kilku tygodniach użytkownicy wybierają spośród tygodniowych zwycięzców najlepsze „to”. Dla zwycięzców konkursu przewidziane są nagrody.


Grafikę naruszającą regulamin lub o obraźliwej treści może spotkać klik w ikonę kosza. Odpowiednio duża ilość „koszów” dla grafiki oznacza zgłoszenie jej do usunięcia z serwisu. „To” jest też pro-społecznościowe - każdy użytkownik może podzielić się linkiem do wybranego „to” ze swoimi znajomymi za pośrednictwem e-maila, Facebooka lub Naszej Klasy.

Serwis www.to.gazeta.pl jest zintegrowany z systemem kont innych serwisów należących do portalu www.gazeta.pl.

Serwis został kompleksowo wykonany przez naszą firmę. Zaprojektowaliśmy go również pod względem funkcjonalnym stosując najnowsze standardy Usability oraz pod względem graficznym. Serwisem zarządza nasz autorski system do zarządzania treścią i komunikacją w serwisach internetowych veoC2MS (Veneo Content&Community Management System) będący integralną częścią naszej autorskiej platformy internetowej vFrame.

„To” jest elementem kampanii promocyjnej portalu http://www.gazeta.pl/0,0.html.