GG - to skrót najpopularniejszego w Polsce komunikatora internetowego Gadu-Gadu. Od teraz jest to także jego nowa oficjalna nazwa. Wraz z wydaniem nowej platformy komunikacyjnej ten skrót został uznany za jedyną oficjalną nazwę komunikatora. Tej zmianie towarzyszy powstanie nowej identyfikacji wizualnej opracowanej przez naszą agencję.

Znak w 12-letniej już historii Gadu-Gadu zmieniał się wielokrotnie, w liternictwie i symbolu. Pojawiały się niespójne logotypy innych usług oferowanych przez producenta komunikatora. Nowy logotyp unifikuje i uporządkowuje poszczególne usługi GG. Zaprojektowane przez nas nowe logo GG wprowadza uporządkowaną identyfikację, ajednocześnie wiernie nawiązuje do kultowego słoneczka, jednego z najbardziej rozpoznawalnych symboli polskiego Internetu.


Wyraźnym elementem logotypu jest czytelna i charakterystyczna typografia prezentująca dobitnie nową nazwę GG.Nowy krój podkreśla nowoczesny i dynamiczny styl marki. Słoneczny symbol i nazwa to część całego opracowanego przez nas nowego systemu identyfikacji wizualnej. Uwzględnia on też logotypy tzw. subbrandów, czyli usług towarzyszących, jak np.  dostępnej w komunikatorze poczty e-mail.

Gadu-Gadu to jedna z najsilniejszych marek polskiego Internetu. Z GG korzysta ok. 6 milionów użytkowników miesięcznie i  jest to niezmiennie najpopularniejszy w Polsce program do internetowych pogawędek.