W styczniu 2012 roku Barlinek wystartował z kampanią promującą nową linię ekskluzywnych desek podłogowych Places. Nasza agencja była odpowiedzialna za przygotowanie internetowego wsparcia launchu produktu.

Do naszych zadań należało doradztwo w zakresie strategii komunikacji i promocji w Internecie oraz design i produkcja serwisu dedykowanego marce. Barlinek jest najbardziej rozpoznawalną marką podłóg naturalnych w Polsce. Places to najnowsza kolekcja dwuwarstwowych desek podłogowych, wykonanych z naturalnego drewna, skierowana do osób ceniących unikalne wzornictwo i ekologiczne rozwiązania.

Stworzyliśmy ekspozycję linii Places w Internecie. Głównym narzędziem promującym markę w sieci jest dedykowany serwis internetowy dostępny pod adresem www.placescollection.com prezentujący ideę kolekcji i poszczególne produkty.


Projekt graficzny mocno nawiązuje do koncepcji marki, która ma przywodzić na myśl fascynujące miejsca o niepowtarzalnym charakterze: Central Park, La Rambla, Campo Di Fiori etc. Serwis ma za zadanie z jednej strony prezentować poszczególne produkty marki, z drugiej - inspirować osoby poszukujące ciekawych i niesztampowych rozwiązań dla nowoczesnych wnętrz.

www.placescollection.com jest zintegrowany z Facebookiem. Serwis w pełni został oparty o nasz autorski system zarządzania treścią i komunikacją w portalach internetowych veoC2MS (Veneo Content&Community Managemet System).