Firma Unimil SA, znany producent prezerwatyw, postanowiła odświeżyć wizerunek jednej ze swoich marek – NewCaress. W związku z tym zostaliśmy zaproszeni  do współpracy przy tworzeniu strony promującej produkt w nowej odsłonie. Od czerwca 2009 serwis można oglądać pod adresem www.newcaress.pl.

Zaprosiliśmy użytkowników do zabawy, umieszczając ich w wirtualnym warsztacie samochodowym. Pomieszczenie zostało wypełnione schowkami, w których ukryto atrakcyjne dla grupy docelowej niespodzianki – zadaniem Internautów jest odnalezienie ich. Przeglądanie strony urozmaicają animacje poszczególnych elementów warsztatu.


Kolejną atrakcją jest możliwość przeglądania galerii modelek NewCaress oraz pobrania dodatkowych materiałów wykorzystujących ich zdjęcia. Projekt łączy przyjemne z pożytecznym, dostarczając informacji na temat jakości, gwarancji czy sposobu użycia prezentowanych produktów.

Mając na względzie, że propozycja skierowana jest głównie do mężczyzn, nasza agencja przygotowała niebanalny projekt graficzny serwisu, który z pewnością spodoba się Panom. Inspirujące pomysły Veneo-designerów wymagały połączenia technologii Flash z modelunkiem 3D.