W marcu 2009 odświeżyliśmy internetowy wizerunek Grupy LUX MED - lidera na rynku prywatnych usług medycznych – poprzez kompleksowe zaprojektowanie i wykonanie nowego internetowego serwisu korporacyjnego. Serwis dostępny jest pod adresem www.luxmed.pl.

Nowy serwis internetowy wkomponowuje się w cała kampanię reklamową jaką firma LUX MED przeprowadza w tym czasie w prasie i indoorze pod hasłem „Najbliżej po zdrowie”.

Podstawowym wyzwaniem projektowym przy jego realizacji było stworzenie miejsca atrakcyjnego i użytecznego dla obszernej i silnie zróżnicowanej grupy docelowej firmy LUX MED jaką są zarówno klienci indywidualni jak i korporacyjni. Dlatego zaprojektowaliśmy nowy serwis jako wielozadaniową platformę pozwalającą między innymi na wirtualną podróż po świecie placówek medycznych zrzeszonych w Grupie LUX MED. W serwisie znajdują się też 3 odrębne sekcje – dla pacjentów, firm oraz potencjalnych partnerów handlowych.


Realizując projekt szczególnie zadbalismy o przejrzystą prezentację treści w opraciu o najnowsze standardy usability oraz estetyczny i oryginalny design. Do zarządzania treścią serwisu wdrożylismy system veoC2MS (Veneo Content&Community Managemet System) naszego autorstwa.

O sukcesie nowego serwisu świadczy fakt, iż już w pierwszym tygodniu od jego uruchomienia odwiedziło go ponad sto tysięcy użytkowników!

W maju 2009 roku serwis www.luxmed.pl został nagrodzony prestiżowym Certyfikatem Użyteczna Strona. Świadczy on o tym, że serwis www.luxmed.pl został zaprojektowany i wykonany zgodnie ze standardami i wymogami WebUsability i posiada wysoki wskaźnik użyteczności. Ocenie podlegały przede wszystkim: funkcjonalność, ergonomia, bezpieczeństwo oraz jakość serwisu internetowego. 

Certyfikat Użyteczna Strona jest akredytowany przez stowarzyszenie IAB Polska.