19 grudnia 2011

Eksperci z agencji interaktywnych, wśród nich Beata Mordarska, prezes Veneo, podsumowują mijający rok w polskiej i światowej sieci. Internet w 2011 roku...

6 grudnia 2011

Specjaliści z polskiej branży interaktywnej oceniają nową wersję YouTube’a. Wśród oceniających jest Dagmara Kardaszyńska, Social Marketing Manager, Veneo Wielu...

6 grudnia 2011

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Beata Mordarska, prezes zarządu Veneo. Więcej:

16 listopada 2011

W listopadzie agencja interaktywna Veneo podpisała umowę z wiodącym producentem armatury sanitarnej i...

sprawdź nasz
newsletter

21 października 2011

RMF Maxxx udostępniło swoim słuchaczom aplikację internetową umożliwiającą dedykowanie znajomym utworów granych na antenie radia.

17 października 2011

Agencja interaktywna Veneo wygrała przetarg na realizację portalu internetowego firmy Lion Fitness.Do zadań agencji należy analiza biznesowa i marketingowa projektu internetowego,...

10 października 2011

Ruszyła kampania marketingowa radia RMF MAXXX - "Hity na Zamówienie", zachęcająca do dedykowania piosenek granych na antenie radia.

3 października 2011

Analiza pod kątem kreacji, użyteczności oraz SEO stron  wyborcze pięciu partii sejmowych: PiS, PO, SLD, PJN i PSL przeprowadzana na  łamach