creative_small.png

Zielone Smoothie – launch produktu

Wprowadzenie nowego produktu na rynek to szansa ale i duże wyzwanie.

Produkt Zielone Smoothie producenta owoców i warzyw mrożonych był jednym z pierwszych tego typu na rynku. Gotowa mieszkanka ulubionych warzyw i owoców bez konserwantów zagościła na stołach i blenderach w wielu kuchniach.

Działania content marketingowe podczas prowadzenia kampanii zakładały wzmocnienie świadomości użytkowników, potencjalnych konsumentów o roli oraz wpływie, zdrowego odżywiania w tym zielonych koktajli, na stan ogólnego zdrowia, samopoczucia a nawet urody czy młodości. Regularnie pojawiające się wpisy u blogerów i blogerek kulinarnych, lifestylowych czy urodowych, uświadamiały, do jak szerokiego grona skierowany jest produkt.

Produkt podbił również kanały społecznościowe; Facebook oraz Instagram. Animacje wideo z prezentacją można było zobaczyć na portalach horyzontalnych czy na telewizorach w sieciach siłowni w całej Polsce.

Projektowanie UI/UX Copywriting Kreacje graficzne Strategie komunikacyjne WWW Social media Akcje specjalne Content marketing Video marketing Kampanie Ads Kampanie reklamowe Facebook Ads ePR Animacje i multimedia Strony www CMS Instagram Facebook Influencer marketing Akcje Real+Online Konkursy internetowe Filmy video Koncepcje kreatywne Google Ads Performance Marketing
cz-1 cz-1
cz-2 cz-2
cz-3 cz-3
cz-4 cz-4