Zielone Smoothie – launch produktu
Wprowadzenie nowego produktu na rynek to szansa ale i duże wyzwanie.
Produkt Zielone Smoothie producenta owoców i warzyw mrożonych był jednym z pierwszych tego typu na rynku. Gotowa mieszkanka ulubionych warzyw i owoców bez konserwantów zagościła na stołach i blenderach w wielu kuchniach.
Działania content marketingowe podczas prowadzenia kampanii zakładały wzmocnienie świadomości użytkowników, potencjalnych konsumentów o roli oraz wpływie, zdrowego odżywiania w tym zielonych koktajli, na stan ogólnego zdrowia, samopoczucia a nawet urody czy młodości. Regularnie pojawiające się wpisy u blogerów i blogerek kulinarnych, lifestylowych czy urodowych, uświadamiały, do jak szerokiego grona skierowany jest produkt.
Produkt podbił również kanały społecznościowe; Facebook oraz Instagram. Animacje wideo z prezentacją można było zobaczyć na portalach horyzontalnych czy na telewizorach w sieciach siłowni w całej Polsce.