Po prostu #SiłaMęskości
Od 2020 roku prowadzimy działania dla Marki Doppelherz pod parasolowym hasłem „Siła Życia”. Pod tym claimem zebraliśmy takie „siły” jak m.in.: #SiłaRuchu, #SiłaWitalności, #SiłaPiękna czy #SiłaMęskości. Jednocześnie pokrywają się one z kategoriami produktów Marki – dzięki temu budujemy i rozszerzamy świadomość bogatej oferty suplementów diety od Doppelherz.
Jedna z „sił” posłużyła nam, by w zabawny i przystępny sposób edukować mężczyzn oraz ich partnerki na temat wagi dbania o gruczoł prostaty już przed 40-tym rokiem życia. I tak zrealizowaliśmy kampanię edukacyjną „Po prostu #SiłaMęskości”, której osią był suplement diety Doppelherz aktiv Na prostatę Forte.
Nasza koncepcja zakładała ukazanie produktu Doppelherz jako wsparcie dla mężczyzn chcących zadbać o „Siłę Męskości” oraz dostarczenie wiedzy jak dbać o prostatę i w którym momencie warto udać się na odpowiednie badania profilaktyczne. Stworzyliśmy więc serię animacji „Jak leci? Czyli męskie rozmowy o prostacie”. Były to krótkie scenki z dialogami opartymi na zabawnej grze słów. Przekaz był prosty: „Nie olewaj tematu!”. Konkretnie i po męsku – czemu sprzyjał format 6-sekundowego wideo – zrealizowaliśmy również produktowe Bumper Ads.
W naszej kampanii nie zabrakło eksperckich treści edukacyjnych, przygotowanych z największą dbałością o poprawność merytoryczną oraz zgodność z wymogami prawnymi, jakie obowiązują w przypadku reklamy suplementów diety.
Przekaz o Sile Męskości pojawił się również na prowadzonych przez nas kanałach społecznościowych – Facebooku i Instagramie oraz w ekosystemie Google.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszych działaniach dla Marki Doppelherz, koniecznie sprawdź Success Story „Content marketing w budowaniu eksperckiego wizerunku marki suplementów diety”.