Branding

Oczy jedzą

Buduj niepowtarzalny wizerunek swojej Marki!

Początki brandingu sięgają starożytnego Babilonu, gdzie kupcy na swoich towarach malowali symbole, które pozwalały im odróżnić się na tle konkurencji oraz przybliżyć specyfikację ich produktów.

Profesjonalna i skuteczna identyfikacja wizualna pomaga Marce wyróżnić się na konkurencyjnym rynku wśród wielu innych Marek o tym samym lub podobnym profilu działalności. Często pomaga zdystansować je od siebie.

Tworzenie identyfikacji wizualnej Marki to ważny element jej strategii marketingowej. Gruntownie przemyślana powinna budować pożądany wizerunek Marki w świadomości jej odbiorców. Budowanie tożsamości rynkowej Marki, poprzez jej tożsamość wizualną, to proces złożony. Wymaga głębokiego zrozumienia istoty biznesu Marki, tego kim i czym Marka chce być, jak chce być postrzegana na rynku po szczegółową dbałość o szczegóły, szereg drobiazgów i niuansów.

Identyfikacja wizualna jest jedną z najważniejszych inwestycji Marki w samą siebie.

Projektujemy i opracowujemy profesjonalne systemy identyfikacji wizualnych Marek - corporate identity.

System Identyfikacji Wizualnej nie stanowi jedynie zbioru poszczególnych elementów tożsamości wizualnej. To zestaw reguł oraz jednolitych standardów komunikacji wizualnej Marki opartych na znaku, logotypie, kolorystyce i typografii.

W skład podstawowego pakietu Systemu Identyfikacji Wizualnej wchodzi:

  • logotyp /znak
  • typografia
  • określenie kolorystyki brandu
  • papeteria firmowa - papier firmowy, koperty, wizytówki, wzory prezentacji, inne
  • księga znaku
  • księga identyfikacji wizualnej

Profesjonalnie opracowany i właściwie stosowany SIW pozwala Marce budować swój założony wizerunek, wyróżnić się od konkurencji oraz czytelnie i zrozumiale komunikować się z otoczeniem – budować właściwe pozycjonowanie Marki, czyli określone w strategii Marki wyobrażenie i postrzeganie Marki w głowach konsumentów.