successstories_detal.png
multigastro.pl

Kampania reklamowa w Google Ads dla sklepu MultiGastro.pl

Powoli do celu… aż na sam szczyt!

Multi Gastro jest firmą działającą na rynku od 2011 roku. Powstała, by zaopatrywać  biznesowych klientów z sektora usług gastronomicznych i hotelarskich w wysokiej jakości sprzęt gastronomiczny oraz produkty niezbędne w profesjonalnej gastronomii. W swoich założeniach Multi Gastro pragnie zapewnić każdemu klientowi maksimum satysfakcji poprzez jak najefektywniejsze dobieranie produktu do jego potrzeb i budżetu.

Najważniejszą cechą naszej współpracy z Multi Gastro zdecydowanie jest jej długofalowość. Budując relację z tym klientem wyszliśmy z założenia, że jego początkowy budżet na kampanię wcale nie musi być duży – ważna była dla nas wyłącznie cierpliwość i wytrwałość w pracy, które po latach wspólnych działań przyniosły (i dalej przynoszą!) stale rosnące pozytywne efekty.

Nasz cel i zadania kampanii reklamowej

Podstawowym dążeniem klienta było - i wciąż jest - zwiększanie wartości sprzedaży i udziału w rynku. Dzięki szczerej i aktywnej komunikacji z Multi Gastro udało się nam wypracować plan realizacji dla tego celu. Obecnie śmiało i z dumą mówimy o sukcesie, jakim zaowocowała ta współpraca. Na przestrzeni lat „gołym okiem” można zauważyć dynamiczny rozwój biznesu naszego klienta.

Jak to zrobiliśmy (i dalej robimy)?

Veneo wspiera Multi Gastro przez synergię działań internetowego marketingu w obszarach:

  • PPC – czyli reklama produktowa, która w szczególności przyczyniła się do rozwinięcia sklepu internetowego Multi Gastro.
  • SXO – zwiększanie pozycji organicznej sklepu na rynku, w głównej mierze za pomocą pozycjonowania na frazy związane z rynkiem gastronomicznym.
  • analityki sprzedaży – prowadzonej przy pomocy Google Analytics, dzięki czemu mogliśmy na bieżąco śledzić trendy występujące w branży gastronomicznej i przez to optymalizować nasze zabiegi marketingowe.
  • doradztwa IT - w tym pomoc w rozbudowie sklepu internetowego o nowe moduły i funkcjonalności front/back-endowe. Ponadto praca nad polepszeniem UX osób odwiedzających stronę MultiGastro.pl poprzez analizę zachowań na stronie i badania mouse trackingowe.
  • usług copywriterskich - obejmujących tworzenie contentu około-gastronomicznego, których celem było i nadal jest ściągnięcie jak największej liczby potencjalnych klientów.

Zachęcamy do zapoznania się z pozytywnymi efektami naszej współpracy!

352% wzrost liczby użytkowników online

W okresie ponad 3-letniej współpracy zwiększyliśmy miesięczną liczbę użytkowników z około 10 tysięcy do blisko 36 tysięcy!

Organiczny przyrost liczby uzytkowników

EFEKTY
352%
więcej użytkowników z ruchu organicznego w porównaniu do roku poprzedzającego
5X
wzrost przychodu dzięki reklamom Google Ads-Adwords
448%
 więcej użytkowników dzięki kampaniom PPC

359% wzrost liczby nowych użytkowników na stronie

W okresie od 1 lipca 2016 roku do 31 sierpnia 2019 roku dzięki szerokiemu wachlarzowi działań marketingowych odnotowaliśmy 359-procentowy wzrost liczby nowych użytkowników w skali miesiąca. Zainteresowanie wśród nowych - potencjalnych klientów wzrosło z około 9 tysięcy użytkowników w 2016 roku do 32 tysięcy w sierpniu 2019 roku.

461% wzrost przychodu dzięki reklamom Google Ads - Adwords

Dzięki efektywnie przeprowadzonej kampanii reklamowej Google Ads od 2016 roku osiągnęliśmy wzrost przychodu o 461% do 2018 roku.

448% wzrostu liczby użytkowników dzięki kampaniom PPC

Za pomocą ciągle aktualizowanych kampanii PCC (z ang. Pay Per Click) z poziomu 5 593 użytkowników w lipcu 2016 roku dotarliśmy do poziomu ponad 25 000 użytkowników korzystających z witryny Multi Gastro w sierpniu 2019 roku. Ta liczba użytkowników idzie w parze ze wzrostem sprzedaży wyższym o blisko 500%.

Wzrost o 359%, liczby użytkowników dzięki kampanii PPC

Koszt reklam Google Ads

Choć początkowo budżet naszego klienta nie był wysoki, tak po latach efektywnej współpracy mogliśmy pozwolić sobie wykorzystanie większych środków i ekspansję naszych działań marketingowych/ Ponieważ obraliśmy sobie za cel maksymalne wykorzystanie potencjału naszego klienta i uzyskanie możliwie najwyższego współczynnika pokrycia wyświetleń zarówno w reklamach tekstowych, jak i w Google Shopping, miesięczny koszt reklam w Google Ads zwiększył się o 247%.

Koszt kampani