blog_small.png

Pora na podsumowanie roku, czyli najlepsze kampanie marketingowe 2020 zrealizowane w Veneo

Rok 2020 dobiega końca. Nie był to łatwy czas, jednak jako agencja, dzięki elastyczności oraz umiejętności dostosowania się do sytuacji, możemy pochwalić się udanymi projektami! Przedstawiamy po 3 najciekawsze z poszczególnych dziedzin: content marketingu, social media, stron www, akcji specjalnych, kampanii adsowych oraz SEO/SXO.

Top 3 Social Media – Veneo 2020

1. MPM – launch produktu iCoook

Kto dziś gotuje? Ja gotuję – iCoook! W ramach obsługi marki MPM w social mediach w 2020 r. przeprowadziliśmy launch multifunkcyjnego robota kuchennego z funkcją WiFi. Materiały wideo, grafiki, copy i dyskusje na Facebooku i Instagramie obiecują, że taki iCoook nieźle – oczywiście pozytywnie – namiesza ci w kuchni! Pokroi, zmiksuje, ugotuje i zrobi o wiele, wiele więcej! To przyjaciel i pomocnik każdej kobiety, z którym łatwo zaoszczędzisz czas. Spójna promocja na Facebooku przyniosła świetne efekty! Dobrą, a zarazem złą dla nas wiadomością był fakt, że nasz klient, firma MPM, nie zdecydowała się na zwiększenie budżetu na kampanię iCoooka, ponieważ… wszystkie sztuki zostały wyprzedane!

promocja na Facebooku multifunkcyjnego robota kuchennego

2. Dawniej Bayer Animal Health, aktualnie Elanco Poland – obsługa wysokozasięgowych profili

Właściciele psów i kotów wiedzą, że najlepsze miejsce, by podzielić się z innymi miłością do swoich pupili, to facebookowe profile Pies fajny jest i Spokojnie kotku. Tak się składa, że to profile firmy Bayer, posiadającej w swojej ofercie produkty dla psów i kotów, a o komunikację i moderację już od kilku lat dba nasza agencja. W 2020 roku cały czas ze świeżą energią tworzymy socialmediowy content dla niemal 680 tys. fanów, jesteśmy z nimi w ciągłym kontakcie, a co najważniejsze – nie przedstawiając produktu potrafimy sprawić, że jednak w komentarzach dyskutuje się o produkcie!

profile firmy Bayer

3. Protefix – Grupa „Gadka Dziadka”

Starsi ludzie potrzebują uwagi i komunikacji z innymi. W tym wyjątkowo pechowym roku 2020 ta potrzeba jest jeszcze silniejsza ze względu na okres zredukowanych interakcji społecznych oraz możliwości zaspokajania swoich potrzeb kontaktu z innymi. Dziadek Protazy to sympatyczna postać promująca kremy mocujące do protez Protefix i jednocześnie nazwa profilu na Facebooku tej marki. Dziadek Protazy ma jednak również swoją grupę, a dyskusje i posty jej uczestników świadczą o tym, że taka forma utrzymywania kontaktu z innymi jest bardzo potrzebna. Działania realizowane są dla marki niemieckiego koncernu Queisser Pharma.

grupa marki protefix

Potrzebujesz obsługi mediów społecznościowych? Skontaktuj się z nami >

Przejdź do następnej strony, by poznać Top 3 stron WWW 2020 r. >

Strony: 1 2 3 4 5 6